18:41:33 - جمعه 17 آوریل 2020
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۲۹ فروردین
کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا بیست و نهم فروردین را اعلام کرد. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۴۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. جهانپور خاطرنشان […]

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا بیست و نهم فروردین را اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۴۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.
جهانپور خاطرنشان کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۹۴۹۴ نفر رسید.

وی گفت :متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، تصریح کرد: تا امروز ۴۹۵۸ نفر از بیماران جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تا امروز ۵۴۰۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۵۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، اظهار کرد: تاکنون ۳۱۹ هزار و ۸۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت گفت: هفته اول اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده که برنامه‌های متناسب با این هفته امسال با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» برگزار شده و فهرست و عناوین روزشمار هفته سلامت را به زودی خدمت مردم اعلام خواهیم کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب