18:00:36 - دوشنبه 9 اکتبر 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ادامه روند افزایشی قیمت سکه؛ دلار ۴۰۲۴ تومان شد
قیمت انواع سکه در بازار امروز با روند افزیشی معامله شد و نرخ دلار با رشد ۱۴ تومانی ۴۰۲۴ تومان قیمت خورد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه در بازار تهران (تا لحظه تنظیم این خبر) با ۹ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۹۸ […]

قیمت انواع سکه در بازار امروز با روند افزیشی معامله شد و نرخ دلار با رشد ۱۴ تومانی ۴۰۲۴ تومان قیمت خورد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه در بازار تهران (تا لحظه تنظیم این خبر) با ۹ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۴۰۰ تومان دادوستد شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد. از سویی دیگر نیم سکه بهار آزادی شاهد رشد ۵ هزار و ۲۳۰ تومانی بود و ۶۶۲ هزار و ۹۳۰ تومان معامله شد.

ربع سکه بهار آزادی نیز با رشد ۸ هزار و ۷۹۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۳۸۹ هزار و ۶۹۰ تومان و هر قطعه سکه گرمی نیز با ۱۳۸ تومان کاهش، ۲۵۳ هزار و ۱۶۲ تومان بود. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز در بازار آزاد با یک هزار و ۵۰۰ تومان افت ۱۲۴ هزار و ۴۵۹ تومان ارزش‌گذاری شده بود.

صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۱۴ تومان رشد نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۴ تومان فروختند. همچنین هر یورو امروز با ۶ تومان افزایش ۴ هزار و ۷۶۰ تومان و هر پوند با ۲۲ تومان رشد ۵ هزار و ۳۰۶ تومان بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب