21:16:11 - چهارشنبه 4 سپتامبر 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازداشت سارقان ۶۶ هزاردلاری منزل فوتسالیست معروف
سردار «عبدالرضا آقاخانی» اظهار کرد: با طرح شکایت برادر بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور و عضو تیم باشگاهی فوتسال یکی از کشورهای شرق آسیا در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر سرقت ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار از منزل وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قم قرار گرفت. وی افزود: شاکی اذعان […]

سردار «عبدالرضا آقاخانی» اظهار کرد: با طرح شکایت برادر بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور و عضو تیم باشگاهی فوتسال یکی از کشورهای شرق آسیا در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر سرقت ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار از منزل وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قم قرار گرفت.

وی افزود: شاکی اذعان داشت، برای حضور در منزلی فصلی، به همراه اعضای خانواده و دوستان خانوادگی منزل خود در قم را ترک می کند و پس از بازگشت از مسافرت، متوجه سرقت پول های برادرش می‌شود این درحالی است که در منزل مذکور هیچ گونه به هم ریختگی یا تخریب قفل صورت نگرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این که یکی از اعضای فامیل به عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از وی خواسته شد تا برای ارائه توضیحات در مدت تعیین شده خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کند.
سردار آقاخانی اضافه کرد: در ادامه با حضور نامبرده و در پی اظهارات ضد و نقیض وی، برابر هماهنگی‌های قضایی منزل او مورد بازرسی قرار گرفت و دو هزار و ۵۰۰ دلار مسروقه کشف شد.

وی گفت: نامبرده دایم اظهار بی اطلاعی از سرقت می‌کرد بنابراین موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا این که ردپای مدیر باشگاه بدن سازی شاکی و همسرش به پرونده سرقت باز شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با دستگیری افراد مذکور مشخص شد هر دو نفر از سارقان سابقه دار هستند متهمان ابتدا قصد کتمان حقیقت را داشتند، اما با توجه به شواهد موجود سرانجام لب به اعتراف گشودند و اذعان داشتند از سال‌های گذشته به عنوان مدیر باشگاه بدن سازی شاکی فعالیت می کردند و طی این مدت از وضعیت مالی خوب اعضای خانواده و نگهداری دلار در منزل وی اطلاع داشتند.

سردار آقاخانی درخصوص نحوه سرقت افراد مذکور بیان کرد: متهم اصلی کلید منزل شاکی را از داخل خودروی وی خارج کرده و در فرصتی مناسب کلید یدک را تهیه و پس از اطلاع از خالی بودن منزل موصوف، به سرقت اقدام کرده است. وی برای گمراه کردن مأموران مقادیری از دلارها را پشت کولر فامیل شاکی مخفی و مقادیری نیز به حساب همسرش واریز کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که کلیه وجوه مسروقه کشف و تحویل مال باخته شده است، افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

منبع: روزنامه خراسان

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب