20:27:11 - شنبه 12 مارس 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بعضی‌ها متوجه نیستند در ذوب آهن چه اتفاقی افتاده
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه چند نفر در کارخانه ذوب آهن متوجه نیستند چه اتفاق بزرگی در باشگاه رخ داده است، به اظهارات عجیب سرپرست باشگاه لخویای قطر واکنش نشان داد. سعید آذری  به نتایج ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، بازی حساس این تیم با نفت تهران در هفته بیست و […]

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه چند نفر در کارخانه ذوب آهن متوجه نیستند چه اتفاق بزرگی در باشگاه رخ داده است، به اظهارات عجیب سرپرست باشگاه لخویای قطر واکنش نشان داد.

سعید آذری  به نتایج ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، بازی حساس این تیم با نفت تهران در هفته بیست و دوم و همچنین اظهارنظر عجیب سرپرست باشگاه لخویا قطر پرداخت که مشروح گفتگوی وی در زیر می‌آید:

 آقای آذری! آیا باشگاه ذوب آهن واکنشی به اظهارات عجیب سرپرست تیم لخویای قطر نشان نمی‌دهد؟

– سعید آذری: از آنجا که این اظهارات در یک روزنامه عربستانی منعکس شده است، اجازه بدهید بیشتر تحقیق کنیم.  من امروز با مسئولان باشگاه لخویا تماس می‌گیرم تا ببینم آیا واقعا آنها نسبت به میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا چنین چیزی را عنوان کرده‌اند یا خیر.

* به نظر می‌رسد ناکامی لخویا مقابل ذوب آهن برای آنها گران تمام شده است. رویارویی با لخویا و گرفتن ۴ امتیاز از دو بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

– ما شرایط خوبی مقابل لخویا داشتیم. در بازی برگشت هم ۷۵ دقیقه عالی بودیم و فرصت‌های زیادی داشتیم. از دقیقه ۷۵ به بعد یک مقدار بازیکنان از نظر تامین انرژی نسبت به بازی‌های قبل، دچار مشکل شدند بخصوص چهار، پنج بازیکنی که فشار بیشتری را تحمل کرده بودند. این بازیکنان نیاز به بازسازی انرژی خود دارند که مربیان ما این کار را انجام داده‌اند. حالا هم باید به مصاف تیم نفت تهران برویم.

* شرایط شما برای بازی با نفت تهران چطور است؟

– این بازی برای ما بسیار حیاتی است. من به بازیکنانم هم گفته‌ام که اگر می‌خواهند در بالای جدول باقی بمانند و جایگاهی به مراتب بهتر از سال گذشته کسب کنند، باید در این بازی موفق باشند. این بازی از این نظر برای ما بسیار مهم است. جایگاه نفت هم در جدول طوری است که اگر پیروز شود، گام بلندی بر می‌دارد و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

* این بازی بیشتر از هر چیز یادآور دیدار فینال جام حذفی است.

– به نظرم این مسابقه از بازی فینال هم سخت‌تر است چرا که نفت در هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفته است و حتی مقابل استقلال هم برنده شد. امیدوارم بازیکنان ما اهمیت این مسابقه را درک کنند و با تمام قوا به میدان بروند.

* مهمترین دغدغه تیم ذوب آهن برای هفته‌های باقی‌مانده در لیگ برتر چیست؟

– مهمترین چیزی که ذهن مرا مشغول کرده این است که هیچکس در ذوب آهن حواسش نیست که ما چه کارهایی انجام دادیم و تیم را از کجا به کجا رساندیم. حمایت‌ها باید از باشگاه بیشتر شود. باید درک کنند که ذوب آهن، ذوب آهن ایران است. بعضی‌ها یادشان رفته است که ذوب آهن سه فصل پیش داشت به لیگ یک می‌رفت.

* منظورتان از این بعضی‌ها کیست؟

– بعضی از آقایان در کارخانه ذوب آهن. آنها باید متوجه باشند که اینجا دیگر بحث فوتبال ملی مطرح است و نماینده ایران باید حضور فعال و موثری در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

* آیا از داخل کارخانه برای شما سنگ اندازی می‌کنند؟

– سنگ اندازی نه ولی آقایان متوجه نیستند که برای ذوب آهن چه اتفاقی افتاده است. ما با چه خون دل خوردن‌هایی تیم را از ورطه سقوط به لیگ یک نجات دادیم و حالا در قامت یک مدعی در لیگ می‌جنگد؛ تیمی که توجه تمام کارشناسان و رسانه‌ها را به خود معطوف کرده و همه آن را تحسین می‌کنند. یادمان نرود هفته هفتم لیگ گذشته همه صحبت از تغییر در کادر فنی ذوب آهن می‌زدند ولی ما استراتژی ثبات را در پیش گرفتیم و کار خودمان را انجام دادیم.

* خواسته شما از مسئولان چیست؟

– بعضی‌ها متوجه نیستند که چه اتفاقی افتاده و اهمیت کار را در ذوب آهن نمی‌دانند. ما نماینده کشوری هستیم که مقابل تمام کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باید بایستیم. البته نمایندگان دیگر ایران هم هستند. باید به تراکتورسازی هم به خاطر کسب دو پیروزی تبریک بگویم ولی ما با بقیه تیم‌ها متفاوت هستیم. به نظرم سخت‌ترین کار را ما انجام دادیم. هم در قطر لخویا را شکست دادیم و هم در بازی برگشت بخصوص در ۷۵ دقیقه عملکرد خوبی داشتیم. مسئولان لخویا می‌دانستند که اگر این تیم در بازی برگشت مقابل ذوب آهن هم شکست بخورد ساختار باشگاهشان به هم می‌خورد و سرمربی برکنار خواهد شد. ما این اتمسفر و جو را در اردوی این تیم در اصفهان حس کردیم. برای همین آنها در دیدار برگشت انتحاری بازی کردند.

این یک امتیاز دیدار در اصفهان برای آنها خوشحال کننده بود. بعد از بازی و قبل از آنکه به رختکن بروم، مسئولان لخویا را دیدم که چقدر از یک امتیاز خوشحا بودند. ما باید درک کنیم که ذوب آهن راه سختی را طی کرده است و اگر چند نفر در کارخانه ذوب آهن ما را حمایت نکنند، به شرایط سخت گذشته بر خواهیم گشت. بد نیست چند نفر در کارخانه ذوب آهن بدانند که ما کار بزرگی کرده‌ایم. همکاران من در باشگاه خون دل خوردند و با کمترین امکانات در تیم، بهترین شرایط را فراهم کردند. خودم هم در این مدت خیلی اذیت شدم ولی چون رنگ سبز ذوب آهن برایم مقدس است و از سال ۱۳۶۰ افتخار پوشیدن پیراهن آنرا دارم، با این مشکلات مبارزه کرده‌ام.

* هدفگذاری شما در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

– من قبلا هم گفته بودم که سال ۲۰۱۶-۲۰۱۷ می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. بازی‌های امسال برای ما یک پیش مقدمه و تجربه اندوزی در آسیا است. ما فعلا در حال آشنا شدن با اتمسفر آسیا و محک زدن خودمان هستیم تا به مرحله حذفی برسیم و سپس بعد از آن خودمان را برای مراحل بالاتر آماده کنیم.

منبع:  مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب