21:38:02 - یکشنبه 8 مارس 2020
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تمام مراکز تفریحی و اقامتی در مازندران تعطیل شد
سیف الله فرزانه اظهار داشت: با همراهی خوب سرمایه گذاران و بهره برداران تاسیسات گردشگری و بر اساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی این تعطیلی ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به وجود بیش از ۳۵۰۰ مجموعه گردشگری تفریحی، اقامتی و پذیرایی در استان، افزود: روسا و کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر بر اجرای […]

سیف الله فرزانه اظهار داشت: با همراهی خوب سرمایه گذاران و بهره برداران تاسیسات گردشگری و بر اساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی این تعطیلی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وجود بیش از ۳۵۰۰ مجموعه گردشگری تفریحی، اقامتی و پذیرایی در استان، افزود: روسا و کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر بر اجرای این مصوبات نظارت دارند و تاکنون بیش از پنج هزار مورد بازدید از این تاسیسات صورت گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: در راستای سرعت بخشی و افزایش کیفیت نظارت، از ظرفیت خوب نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان استفاده شده است.

فرزانه با اشاره به اهمیت و توجه به هشدارها و موارد ایمنی از سوی وزارت بهداشت، گفت: قطعا، امن ترین فضا برای هموطنان در این ایام، منازل آنها خواهد بود، تا با این همراهی به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

وی با اشاره به نظارت و ساماندهی خانه مسافر گفت: با همراهی نهادهای انتظامی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تبلیغات و تابلوهای خانه‌های استیجاری در سطح شهر و جاده‌های بین راهی جمع آوری شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: شماره تلفن ۳۳۳۹۱۰۰۷ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی، آماده دریافت پیام‌ها و معرفی موارد اقامت در واحد های استیجاری، خواهد بود.تسنیم

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب