20:31:03 - شنبه 29 سپتامبر 2018
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زمان بازگشت کی‌روش به ایران مشخص شد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا دوشنبه هفته جاری به کشورمان باز می‌گردد. مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات از ۱۳ تا ۲۵ مهر در تهران برگزار می شود. شاگردان کارلوس کی روش در این اردو ۲ بازی دوستانه برگزار می کنند که تاکنون تنها […]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا دوشنبه هفته جاری به کشورمان باز می‌گردد.

مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات از ۱۳ تا ۲۵ مهر در تهران برگزار می شود.
شاگردان کارلوس کی روش در این اردو ۲ بازی دوستانه برگزار می کنند که تاکنون تنها بازی با بولیوی در تاریخ ۲۴ مهر قطعی شده است و نام حریف اولی که باید ۱۹ مهر به مصاف تیم ملی کشورمان برود، مشخص نیست.
کارلوس کی روش این روزها برای حضور در کارگاه آموزشى و توجیهی جام ملت های آسیا که از ۲۷ تا ۳۰ سپتامبر در ابوظبی برگزار می شود و همچنین بازدید از ورزشگاه های محل برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها در امارات به سر می برد. همچنین مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم ملی هم اکنون در کشور میزبان جام ملتهای آسیا حضور دارد.
طبق اعلام یکی از مسئولان فدارسیون فوتبال قرار است کی روش و خراطی پس از اتمام حضورشان در این کارگاه آموزشی تا دوشنبه هفته جاری به ایران بازگردند و مقدمات برگزاری مرحله دوم اردوی تیم ملی را از سر بگیرند.
شنیده می شود کی روش فهرست بازیکنان حاضر در این اردو را آماده کرده است و بلافاصله پس از بازگشت به تهران این فهرست را برای انتشار در اختیار مسئولان فدراسیون قرار می دهد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب