12:36:24 - پنج‌شنبه 4 جولای 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهردار امامزاده عبدالله آمل استعفا داد
جواد صلواتی شهردار امامزاده عبدالله پس از ٢٨ ماه فعالیت در امامزاده عبدالله آمل از سمت خود استعفا داد. مهدی اسکویی رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله ضمن تایید استعفای جواد صلواتی شهردار امامزاده عبدالله دلیل استعفا را اینطور بیان کرد شهردار امامزاده عبدالله به دلیل بیماری (عارضه قلبی) که چند روز گذشته برایشان رخ […]

جواد صلواتی شهردار امامزاده عبدالله پس از ٢٨ ماه فعالیت در امامزاده عبدالله آمل از سمت خود استعفا داد.

مهدی اسکویی رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله ضمن تایید استعفای جواد صلواتی شهردار امامزاده عبدالله دلیل استعفا را اینطور بیان کرد شهردار امامزاده عبدالله به دلیل بیماری (عارضه قلبی) که چند روز گذشته برایشان رخ داد قادر به ادامه همکاری با مجموعه شهری نبودند و از سمت خود استعفا دادند.

وی گفت: با استعفای شهردار امامزاده عبدالله در روز گذشته در شورای شهر امامزاده عبدالله مخالفت شد ولی با درخواست مجدد استعفا به علت قادر نبودن به همکاری با مجموعه شهری با استعفای وی موافقت شد.

اسکویی ضمن تقدیر از زحمات ٢٨ ماهه جواد صلواتی در سمت شهرداری امامزاده عبدالله گفت: به زودی سرپرست و شهردار این شهر سیاحتی و زیارتی معرفی خواهد شد.

گفتنی است جواد صلواتی از اسفنده ماه ۱۳۹۵ فعالیت خود را به عنوان شهردار امام زاده عبدالله آغازه کرده بود که پس از ٢٨ ماه فعالیت از سمت خود استعفا داد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب