23:51:31 - پنج‌شنبه 26 آوریل 2018
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طرح هادی ۳۴ روستای آمل همزمان افتتاح شد
آیین نمادین افتتاح طرح هادی این روستاها که بیش از ۸۴ هزار نفر جمعیت دارند ، در روستای ‘ هلومسر ‘ از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل برگزار شد. رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمل در این آیین گفت برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها به طول بیش از ۱۲ کیلومتر بیش […]

آیین نمادین افتتاح طرح هادی این روستاها که بیش از ۸۴ هزار نفر جمعیت دارند ، در روستای ‘ هلومسر ‘ از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل برگزار شد.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آمل در این آیین گفت برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها به طول بیش از ۱۲ کیلومتر بیش از ۷۶ میلیارد ریال هزینه شده اسئ .
سید اسماعیل علوی افزود که از ۳۸۰ روستای شهرستان ۲۷۸ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار دارای طرح هادی شدند که در ۱۱۱ روستا این طرح اکنون در حال اجراست.
وی گفت : علاوه بر این در ۳۲ روستای دیگر شهرستان هم طرح هادی در سال جاری با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان نیمه نخست امسال افتتاح شود.
رئیس بنیاد مسکن آمل همچنین به پرداخت تسهیلات حمایتی از سوی دولت برای نوسازی و مقاوم سازی حدود ۲۱ هزار واحد مسکونی در این شهرستان اشاره کرد و افزود : بیش از ۶۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان آمل تاکنون با تسهیلات دولتی مقاوم سازی شدند.
علوی گفت که این شهرستان در جذب اعتبارهای مربوط به مقاوم سازی و طرح های هادی در سطح مازندران توانسته به تنهایی حدود ۳۵ درصد کل اعتبارهای اختصاصی به استان را جذب کند.
وی همچنین به ساخت ۳۵ واحد مسکونی برای نیازمندان این شهرستان با مشارکت خیران خبر داد و افزود که این واحدها در سال گذشته به نیازمندان واجد شرایط واگذار شد.
رئیس بنیاد مسکن آمل همچنین در خصوص اجرای طرح هادی در روستای هلومسرنیز گفت، این روستا به علت واقع شدن درخروجی شهر آمل در مسیرجاده هراز واقع شده و وجود مجتمع بزرگ تفریحی وتوریستی و دانشگاه شمال درمجاورت این روستا باعث شده، اجرای طرح هادی دراین روستا ممتایز تر شود.
علوی یادآور شدکه در مجموع برای اجرای حدود سه کیلومتر جاده روستایی و کوچه های فرعی در روستای هلومسر آمل به همراه کانال های هدایت آب های سطحی، جدول کاری و جدول به همراه تاسیسات برقی بیش از ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است./ایرنا

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب