13:45:16 - یکشنبه 24 نوامبر 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مازندران مقام هشتم شرکت های دانش بنیان را دارا است
علی معتمدزادگان عصر شنبه در شورای رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان استان افزود: در مازندران ۷۶ شرکت تایید شده دانش بنیان فعالیت دارند و به لحاظ تعداد شرکت ها مقام هشتم و از نظر فروش محصولات مقام ششم را در کشور دارا هستیم. وی با اشاره به افتتاح مرکز فناوری و نوآوری استان مازندران […]

علی معتمدزادگان عصر شنبه در شورای رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان استان افزود: در مازندران ۷۶ شرکت تایید شده دانش بنیان فعالیت دارند و به لحاظ تعداد شرکت ها مقام هشتم و از نظر فروش محصولات مقام ششم را در کشور دارا هستیم.

وی با اشاره به افتتاح مرکز فناوری و نوآوری استان مازندران با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: چند سال اخیر مجمع خیران حامی فناوری در استان شکل گرفته و تاکنون ۲۳۰ میلیون تومان توسط خیران به مجمع کمک شده است.

معتمدزادگان یادآور شد: تامین فضای مرکز رشد ساری، ساختمان مرکز نوآوری و فناوری ساری، ایجاد مرکز رشد نوشهر از دیگر اقدامات خیران بوده است.

حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران نیز اظهار داشت: تجاری ساری علم و توسعه شرکت های دانش بنیان و اینکه همه فعالیت های علمی و پژوهشی باید منجر به ارزش افزوده و خروجی محصول شود.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب