23:47:44 - چهارشنبه 6 سپتامبر 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هشدار به مسافران شهرهای شمالی
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به این‌که به علت استقرار جریان گرم جنوبی، امروز شاهد افزایش دما و نیز وزش باد گرم در استان هستیم، گفت: با شکل گیری جریان خنک و مرطوب شمالی از فردا شب آسمان استان بارانی می‌شود. محمد رضوی با بیان این‌که این وضع جوی تا شنبه در مازندران ادامه دارد […]

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به این‌که به علت استقرار جریان گرم جنوبی، امروز شاهد افزایش دما و نیز وزش باد گرم در استان هستیم، گفت: با شکل گیری جریان خنک و مرطوب شمالی از فردا شب آسمان استان بارانی می‌شود.

محمد رضوی با بیان این‌که این وضع جوی تا شنبه در مازندران ادامه دارد افزود: در این مدت شاهد وزش باد شدید، رعد و برق، مواج شدن دریا و نیز کاهش ۶ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای استان هستیم .

به گفته وی، در این مدت با وقوع بارش‌های رگباری باران در مازندران، احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه ها، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست .

مدیرکل هواشناسی مازندران همچنین با توجه به افزایش محسوس دما و وزش باد گرم در امروز، پنجشنبه در استان به شهروندان و مسافران توصیه کرد از روشن کردن آتش کنار مزارع، مراتع و جنگل‌ها خودداری و واحدهای مرغداری و دامداری نیز برای کاهش گرما از وسایل خنک‌کننده استفاده کنند./خبرگزاری صدا و سیما

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب