22:28:14 - چهارشنبه 15 فوریه 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وجود بیش از ۱۰۰۰ آرایشگاه غیر مجاز زنانه در مازندران
«مهدی عباسی»، در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران با حضور در غرفه ایسنا اظهار کرد: ۴۱۰۰ آرایشگاه زنانه دارای مجوز و ۱۰۳۳ آرایشگاه زنانه بدون مجوز در مازندران فعالیت دارند. وی تصریح کرد: متأسفانه تخلفات فراوانی در این آرایشگاه‌های بدون مجوز مانند استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق، گران و کم‌فروشی و … […]

«مهدی عباسی»، در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران با حضور در غرفه ایسنا اظهار کرد: ۴۱۰۰ آرایشگاه زنانه دارای مجوز و ۱۰۳۳ آرایشگاه زنانه بدون مجوز در مازندران فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: متأسفانه تخلفات فراوانی در این آرایشگاه‌های بدون مجوز مانند استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق، گران و کم‌فروشی و … صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات مازندران خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا امروز حدود ۱۵۰ پرونده در این زمینه در سازمان تعزیرات رسیدگی و متخلفان به صورت نقدی و یا تعطیلی واحد مجازات شدند.

عباسی گفت: اگر چنانچه مردم تخلفاتی در این زمینه مشاهده کردند می‌توانند با سامانه ۱۲۴ و یا اتاق اصناف و سازمان صنعت و معدن و تجارت اعلام شکایت کنند.

مدیرکل تعزیرات مازندران در ادامه با اشاره به این‌که رسیدگی به تخلفات قاچاق جزء وظایف سازمان تعزیرات حکومتی است، تصریح کرد: ۱۱۴۳ پرونده قاچاق تا به امروز مورد بررسی قرار گرفت که از این میزان ۱۰۹۲ پرونده مختومه اعلام شده است.ایسنا

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب