21:03:38 - پنج‌شنبه 30 مارس 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۲۲ کیلو مواد مخدر از عاملان افیونی در مازندران
سرهنگ عمران مظلومی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان افیونی در دور دوم سفرهای نوروزی طرح مقابله با عاملان افیونی در سطح استان به اجرا درآمد. جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: در اجرای این طرح ها ۲۹۳ نفر از عاملان افیونی دستگیر و در بازرسی های به […]

سرهنگ عمران مظلومی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان افیونی در دور دوم سفرهای نوروزی طرح مقابله با عاملان افیونی در سطح استان به اجرا درآمد.

جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: در اجرای این طرح ها ۲۹۳ نفر از عاملان افیونی دستگیر و در بازرسی های به عمل آمده از آنان ۲۲ کیلو و ۲۰۶ گرم انواع مواد کشف شد.

سرهنگ مظلومی گفت: در این ارتباط ۹۹ نفر از معتادان به مواد مخدر نیز دستگیر و به مراکز درمانی ماده های ۱۵ و ۱۶ استان معرفی شدند .

وی کشفیات مواد مخدر در طول ایام نوروز را بالغ بر ۱۳۲ کیلو و ۳۲۹ گرم عنوان کرد و افزود: پلیس با تمام توان خود برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی که یکی از عوامل مهم در فروپاشی خانوادهاست اقدام خواهد کرد.

مظلومی از شهروندان خواست برای مقابله با این پدیده شوم و رسیدن به جامعه ای آرمانی با جوانانی پویا با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.yjc

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب