12:42:45 - دوشنبه 30 سپتامبر 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۱۰ کیلومتر از محور هراز تا پایان سال چهاربانده می شود
سید محمد نظری با اشاره به اجرای پروژه چهار خطه کردن محور هراز بیان کرد تا پایان سال جاری ۱۰ کیلومتر از این محور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که بیش از ۶ کیلومتر در مناطق بالادست و ۳.۸ کیلومتر در مناطق پایین دست را شامل می‌شود. مدیرکل راه‌ و شهرسازی مازندران با بیان اینکه ۲۰ […]

سید محمد نظری با اشاره به اجرای پروژه چهار خطه کردن محور هراز بیان کرد تا پایان سال جاری ۱۰ کیلومتر از این محور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که بیش از ۶ کیلومتر در مناطق بالادست و ۳.۸ کیلومتر در مناطق پایین دست را شامل می‌شود.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی مازندران با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر مابقی را برای سال ۹۹ هدف‌گزاری کردیم که به پایان‌برسانیم؛ افزود: اعتبارات خوبی برای این پروژه اختصاص داده شده و بر اساس پیگیری صورت گرفته، این مهم تخصیص داده می‌شود.

نظری با اشاره به اجرای پروژه آزادراه شرق به غرب مازندران مطرح کرد: طرح های مشاوره زیست محیطی دفاع و ارزیابی شده که بخشی ا اراضی کشاورزی و آب‌بندان ها از مسیر خارج شده و منتظر تصویب این ارزیابی هستیم تا سرمایه گذار انتخاب شود.

نظری فازهای جداگانه این آزادراه را از میاندرود به قائمشهر به فاصله ۴۴ کیلومتر عنوان کرد و افزود: آزادراه قائمشهر به آمل در مرحله ارزیابی قرار دارد و آزاد راه آمل –  چالوس نیز در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد.

وی با اشاره به جاده گهرباران که محور فرعی است، گفت: محورهای فرعی باید از محل اعتبارات استانی توسعه و تعریض شود اما بر حسب دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مقرر شد بندر امیرآباد برای توسعه این جاده کمک کند  ودر هر طرف سه متر تعریض شود.

نظری ادامه داد: از ابتدای چهار راه ورکلا تا سه‌راه باغ وحش و به طول ۵ کیلومتر بعد از آن در سال جاری به اتمام رسید و سه‌راه ولیعصر در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و انشاالله تا پایان سال جاری این مسیر را به اتمام برسانیم.

وی گفت: پیمانکار پل نکاچوب نیز انتخاب شده است و به زودی عملیات تعریض شروع شود تا در این محورها شاهد کاهش تصادفات باشیم.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب