14:02:05 - چهارشنبه 1 ژانویه 2020
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۷۷ واحد صنعتی راکد مازندران به مدار تولید بازگشت
حسینقلی قوانلو عصر چهارشنبه در شورای اقتصاد مقاومتی مازندران اظهار داشت :۱۱ درصد ارزش افزوده صنعت کشور را داریم و از نظر صنعت نیز هشتمین استان کشور هستیم. وی با بیان اینکه رشد سرمایه گذاری در بخش صنعت استان تاکنون به هزار میلیارد تومان رسیده است گفت: چهار طرح بزرگ صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ […]

حسینقلی قوانلو عصر چهارشنبه در شورای اقتصاد مقاومتی مازندران اظهار داشت :۱۱ درصد ارزش افزوده صنعت کشور را داریم و از نظر صنعت نیز هشتمین استان کشور هستیم.

وی با بیان اینکه رشد سرمایه گذاری در بخش صنعت استان تاکنون به هزار میلیارد تومان رسیده است گفت: چهار طرح بزرگ صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲۰۰ میلیارد تومانی تا پایان سال بهره بردای می‌شود.

وی با اظهار اینکه رشد مصرف برق در استان ۱۰ درصد است گفت: امسال ۷۷ واحد صنعتی راکد امسال فعال شدند.

قوانلو با اشاره به صنایع چوب و کاغذ از صنایع مهم استان به شمار می‌رود گفت: این واحد می‌تواند ۱۷۰ هزار تن کاغذ را تولید کند و اکنون با ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کند.

رئیس سازمان صمت مازندران یادآور شد: مصوبه‌ای دارای هفت بند برای چوب و کاغذ داشتم که هیچ کدام اجرایی نشده است و افزایش سرمایه و خروج از ماده ۱۴۱ از جمله خواسته‌ها و مصوبات بوده است.

وی ماده اولیه را مهمترین مشکل صنعت چوب و کاغذ بیان کرد و گفت: اگر ماده اولیه تأمین شود می‌تواند بیش از ۱۰۰ درصد ظرفیت کار کند و این کارخانه با سرشاخه‌های چوبی نمی‌تواند فعالیت کند.

قوانلو اخذ مطالبات معوق را از جمله نیازهای چوب و کاغذ بیان کرد و گفت: مجوز واردات چوب برای تأمین نیازهای چوبی صنایع چوب و کاغذ صادر شود.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب