19:31:25 - جمعه 17 آوریل 2020
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمار بستری بیماران کرونایی در محمودآباد مازندران صفر شد
رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد از ترخیص آخرین بیمار مشکوک کرونایی در این بیمارستان خبر داد و گفت که در حال حاضر هیچ بیمار مشکوک به کرونا در تنها بیمارستان محمودآباد بستری نیست. دکتر کامبیز فتاحی روز جمعه افزود : در هفته های اخیر شاهد روند کاهشی مراجعه و بستری بیماران مبتلا به کرونا در محمودآباد […]

رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد از ترخیص آخرین بیمار مشکوک کرونایی در این بیمارستان خبر داد و گفت که در حال حاضر هیچ بیمار مشکوک به کرونا در تنها بیمارستان محمودآباد بستری نیست.

دکتر کامبیز فتاحی روز جمعه افزود : در هفته های اخیر شاهد روند کاهشی مراجعه و بستری بیماران مبتلا به کرونا در محمودآباد بودیم و اکنون به مرحله ای رسیده ایم که دیگر هیچ بیمار بستری نداریم و بیمار مشکوک جدیدی هم ارجاع نشده است.

وی با تاکید بر این که صفر شدن بستری بیماران کرونایی در بیمارستان به معنای رفع خطر شیوع بیماری در محمودآباد نیست ، گفت : همچنیان این ویروس و افراد مبتلا در شهرستان وجود دارد ولی به دلیل حاد نبودن شرایط فیزیکی بیماران نیازی به بستری در بیمارستان نبودند و با دریافت دستورالعمل های بهداشتی و پزشکی و همچنین داروی مورد نیاز در خانه قرنطینه شدند.

دکتر فتاحی افزود : به صفر رسیدن میزان بستری به معنای کنترل بیماری نیست و مردم همچنان باید به توصیه های پزشکی توجه و از تردد های غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند  زیرا ممکن است دوباره این ویروس ناشناخته  وارد پیک دوم شود و تنها راه مقابله با آن هم رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره ارتباطی است.

وی با بیان این که  درصد پایینی از افراد مبتلا شده به ویروس کرونا نیاز به بستری در بیمارستان دارند ، گفت : با توجه به شیب نزولی شیوع کرونا و کاهش تعداد افراد مبتلا قرار شد در صورت نیاز  و ابتلای افراد جدید به ویروس کرونا ، این  افراد به بیمارستان امام خمینی (ره) آمل که مرکز درمان برای بیماران کرونایی انتخاب شده است ، اعزام شوند.

وی گفت : با توجه به این که بیمارستان شهدا تنها بیمارستان محمودآباد است و از زمانی که محل بستری بیماران کرونایی شد ، دیگر نتوانست به سایر بیماران خدمات ارائه کند در نتیجه اکنون که تمامی بیماران کرونایی شهرستان مرخص شدند ، تصمیم گرفته شد تا بیماران جدید چنانچه ارجاع شدند به بیمارستان آمل اعزام شوند.

بیمارستان شهدای محمودآباد با ۵۴ تخت دارای بخش های جراحی، کودکان و نوزادان ، آی سی یو و سی سی یو است.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب