19:01:33 - چهارشنبه 5 اکتبر 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام تیم والیبال کاله مازندران به تورنمنت ترکیه
بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران بیان کرد : تورنمنت والیبال ترکیه از سوی هالک بانک آن کشور با حضور تیم های یورفان ترکیه ، کاله مازندران ، هالک بانک ترکیه و یکی از تیم های پارسه ایران یا بورسیه ترکیه روزهای ۱۵ تا ۱۷ مهر در شهرآنکارا برگزار می شود. وی ادامه داد : تیم کاله عصر […]

بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران بیان کرد : تورنمنت والیبال ترکیه از سوی هالک بانک آن کشور با حضور تیم های یورفان ترکیه ، کاله مازندران ، هالک بانک ترکیه و یکی از تیم های پارسه ایران یا بورسیه ترکیه روزهای ۱۵ تا ۱۷ مهر در شهرآنکارا برگزار می شود.
وی ادامه داد : تیم کاله عصر چهارشنبه عازم تهران شد.
عطایی گفت : حضور در تورنمنت ترکیه برای آمادگی پیش فصل تیم کاله مازندران مناسب است و برگزاری سه بازی تدارکاتی و سطح بالا در تورنمنت ترکیه در میزان آمادگی و سنجش عملکرد بازیکنان جوان تیم کاله مفید وارزشمند خواهد بود.
سرمربی کاله مازندران با اشاره به اینکه مدت حضور این تیم در ترکیه تا ۱۹ مهر ماه خواهد بود، اضافه کرد: پس از آن ، ادامه تمرینات را در یک هفته باقی مانده تا آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور در آمل پیگیری خواهیم کرد.
تمرینات آماده سازی تیم کاله مازندران از اول شهریور در آمل آغاز شده و در این مدت بازیکنان جدید این تیم تمرینات پرفشاری را برگزار کردند.
تیم والیبال کاله مازندران ۲ مقام قهرمانی،نایب قهرمانی و ۲ مقام سومی لیگ برتر ایران ومقام سومی جام باشگاه های آسیا را درکارنامه دارد.
این تیم در هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور روز ۲۸ مهر ماه درآمل میزبان تیم سازمان عمران شهرداری ساری است.ایرنا/غلامی/آمل

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب