13:18:27 - چهارشنبه 23 نوامبر 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افت فشار گاز مازندران / صنایع به سوخت دوم شیفت کردند
محمداسماعیل ابراهیم زاده صبح چهارشنبه علت افت فشار گاز استان را مصرف زیاد مشترکان به خاطر بارش برف و برودت هوا اعلام کرد. وی گفت که مازندرانی ها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۶ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که ۲۰ درصد بیشتر از میانگین مصرف استان است . ابراهیم زاده اظهار داشت […]

محمداسماعیل ابراهیم زاده صبح چهارشنبه علت افت فشار گاز استان را مصرف زیاد مشترکان به خاطر بارش برف و برودت هوا اعلام کرد.
وی گفت که مازندرانی ها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۶ میلیون متر مکعب گاز مصرف کردند که ۲۰ درصد بیشتر از میانگین مصرف استان است .
ابراهیم زاده اظهار داشت : با توجه به اطلاع رسانی قبلی ، صنایع بزرگ نظیر نیروگاه نکا ، کارخانه های سیمان و صنایع چوب و کاغذ از شب گذشته مصرف سوخت جایگزین را آغاز کردند.
** قطعی گاز ادارات از بعد از ظهر امروز
وی افزود : با توجه به ادامه سرما و یخبندان پس از بارندگی در روزهای آینده ، گاز ادارات دولتی از بعد از ظهر امروز قطع خواهد شد تا افت فشار گاز موجب قطع گاز مشترکان خانگی نشود.
مازندران یک میلیون و ۲۱۵ هزار مشترک گاز دارد.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ، برقراری مستمر جریان گاز خانگی ، بیمارستان ها و صنایع کم مصرف در اولویت شرکت گاز قرار دارد و صنایع عمده و سپس نیروگاهها نیز در اولویت آخر هستند.
** خبازی ها ، آماده باش برای سوخت جایگزین
مدیرعامل شرکت گاز مازندران تاکید کرد : در صورت تداوم افت فشار گاز ، خبازی ها هم برای ادامه فعالیت باید از سوخت جایگزین استفاده کنند.
بر اساس آمار شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور مستقر در ساری ، چهار هزار و ۳۵۰ نانوایی در مازندران فعالیت دارند.
در همین حال معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بابل به خبرنگار ایرنا گفت که در این شهرستان علاوه بر قطع گاز ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی پرمصرف از صبح امروز ، گاز ۱۱ واحد عرضه کننده سی ان جی نیز با هماهنگی های بعمل آمده قطع شده است .
براساس گزارش هواشناسی مازندران بارش برف و باران و کاهش دما تا عصر روز پنجشنبه چهارم آذر در این استان ادامه دارد.
بارش برف در مناطق کوهستانی مازندران از یکشنبه شب آغاز شد و از دوشنبه شب هم مناطق جلگه ای استان را تحت تاثیر قرار داد.
برف و سرما امروز مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در ۱۶ شهرستان و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی در تمامی استان را به تعطیلی کشاند./ایرنا

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب