21:48:48 - شنبه 17 مارس 2018
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افت ۳۶ هزار تومانی ارزش سکه در آغاز هفته
امروز بازار آزاد تهران درحالی هفته جدید خود را شروع کرد و سکه امامی نسبت به ساعات ابتدایی امروز با سقوط ۳۶ هزار تومانی مواجه شد و معاملات دلار نیز با کاهش ۳۶ تومانی همراه شد. آخرین هفته اسفند ۹۶ درحالی امروز آغاز شد که هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با تغییر ۳۶ […]

امروز بازار آزاد تهران درحالی هفته جدید خود را شروع کرد و سکه امامی نسبت به ساعات ابتدایی امروز با سقوط ۳۶ هزار تومانی مواجه شد و معاملات دلار نیز با کاهش ۳۶ تومانی همراه شد.

آخرین هفته اسفند ۹۶ درحالی امروز آغاز شد که هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با تغییر ۳۶ هزار تومانی با قیمت یک میلیون ۵۶۰ هزار تومان معامله شد.
همچنین هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح امامی نیز با کاهش ۱۵ هزار تومانی نسبت به ظهر امروز یک‌میلیون و ۶۱۵ هزار تومان داد و ستد ‌شد.
در این میان نیم‌سکه بهار آزادی رکورد افت قیمت را شکست و با سقوط ۴۰ هزار تومانی در مقایسه با ساعات ابتدایی بازار، ۷۶۰ هزار تومان به‌فروش ‌رفت.
اما ربع سکه و سکه گرمی به کاهش ۳ هزارتومانی بسنده کرده و با قیمت ۴۹۹ و ۳۳۸ هزار معامله ‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز با ۵۷۷ تومان کاهش نسبت به ساعات ابتدایی ۱۵۱ هزار و ۲۸۶ تومان ارزش‌گذاری شد.

صرافی‌های پایتخت نیز هر دلار آمریکا را با ۳۶ تومان کاهش نسبت به ابتدای روزکاری شنبه ۴ هزار و ۸۲۹ تومان فروخته شد. هر یورو در مدت مشابه با ۴۰ تومان کاهش ۵ هزار و ۸۶۵ تومان و هر پوند نیز با ۵۶ تومان افت ۶ هزار و ۸۴۷ تومان معامله شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب