- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

امام جمعه آمل:باید با تمام قدرت و هوشیاری از انقلاب محافظت کنیم/ نیاز به مذاکره و نخواستن موشک خیانت به کشور است

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی در خطبه نماز جمعه شهر آمل به برگزاری جلسه شورای اداری تیر ماه ۹۵ که با حضور مدیران این شهرستان و علما در محضر علامه جوادی آملی برگزار شد، اشاره کرد و گفت: علامه جوادی آملی نسبت به اجرای پروژه سد هراز ابراز نگرانی کردند که باید مورد بررسی قرار گیرد و ضرورتی مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه سد هراز کار بسیار قشنگی است اما باید نگرانی‌های علامه جوادی آملی را رفع کنیم، خاطرنشان کرد: با جدیت موضوع سد هراز را پیگیری می‌کنیم و در حال برنامه‌ریزی برای جلسه شورای اداری دیگر در محضر علامه حسن‌زاده آملی هستیم.

مرتضوی حل مشکلات کشور بحرین را نیازمند نگاه ملی و اسلامی دانست و اضافه کرد: بحث بحرین جدی است و مبارزان سیاسی، اجتماعی و دینی بحرین فقط با نگاه ملی و اسلامی می‌توانند از این بحران سخت نجات پیدا کنند.

مرتضوی عدم تقویت صنعت دفاعی را عامل تغییر نگاه بیگانگان به کشور عنوان کرد و متذکر شد: باید با تمام قدرت، هوشیاری و بیداری از انقلاب محافظت کنیم، انقلاب ما با خون‌های پاک و گرانقدر شهدا به دست آمد و ضرورت دارد در این عرصه کوشا باشیم.

امام جمعه آمل در پایان با بیان اینکه عده‌ای بیان می‌کنند که به مذاکره نیاز داریم و موشک نمی‌خواهیم که اگر این سخن با آگاهی گفته شود یک خیانت است، تصریح کرد: اگر امکان دفاع نداشته باشیم مجبور هستیم عقب‌نشینی کنیم.

امام جمعه آمل بهره‌گیری از ظرفیت‌های مساجد را زمینه‌ساز وحدت و همدلی در جامعه دانست و افزود: محوریت دین اسلام با مسجد است و در دوران دفاع مقدس به این مکان ارزشمند نیاز بسیاری داشتیم و امروز نیز برای رفع مشکلات خود باید از ظرفیت‌های مسجد استفاده کنیم.

این مسئول هم‌زمان با سالروز ورود آزادگان به میهن، این افراد را محور مقاومت و ایستادگی عنوان کرد و یادآور شد: تلاش‌های این عزیزان در دوران دفاع مقدس ستودنی است.بلاغ