22:18:06 - یکشنبه 22 اکتبر 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انفجار گاز در دفتر اسناد رسمی
آتش نشانی آمل آمار مصدومان حادثه نشت گاز و انفجار ناشی از آن در یک مجتمع تجاری این شهرستان را ۲ نفر اعلام کرد . این انفجار صبح امروز یکشنبه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس و نیز آتش نشانی در محل حضور دارند. شدت انفجار به حدی بود که به چندین ساختمان کناری و […]

آتش نشانی آمل آمار مصدومان حادثه نشت گاز و انفجار ناشی از آن در یک مجتمع تجاری این شهرستان را ۲ نفر اعلام کرد .

این انفجار صبح امروز یکشنبه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس و نیز آتش نشانی در محل حضور دارند.
شدت انفجار به حدی بود که به چندین ساختمان کناری و نیز ساختمان رو به رویی خسارت وارد و برق برخی واحدهای تجاری و مسکونی نیز قطع شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل پس از پایان یافتن عملیات امدادی به خبرنگار یارنا گفت که علت اولیه انفجار نشت گاز در یک دفتر اسناد رسمی بود که ۲ تن از کارکنان این دفتر هم مصدوم شدند.

حسین نذیری افزود : انفجار ساعت ۷ و ۳۸ دقیقه صبح رخ داد و بلافاصله شاهدان عینی آتش نشانی را در جریان گذاشتند.
وی گفت : خوشبختانه با توجه به این که مجتمع تجاری هنوز به صورت کامل شروع به فعالیت نکرده بود و تنها دو تن از کارکنان دفتر اسناد رسمی بر سر کار حاضر شده بودند ، تنها آنان زخمی شدند که به بیمارستان ۱۷ شهریور انتقال یافتند.
نذیری افزود : انفجار باعث تخریب کامل چند واحد تجاری واقع در این مجتمع شده و اگر چه بر اثر شدت انفجار ، شیشه ساختمان های مجاور و رو به رویی هم شکسته شد ولی با توجه به این که هنگام انفجار تردد عابران پیاده در منطقه وجود نداشت ، به کسی آسیبی نرسید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به اینکه به طور دقیق علت این حادثه هنوز مشخص نشده و بررسی های دقیق تر ادامه دارد، از شهروندان و صاحبان واحدهای تجاری و اداری خواست هنگام پایان کار و خروج از محل ، نسبت به قطع گاز، برق و فعال بودن سیستم های امنیتی اطمینان پیدا کنند.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ آمل هم به خبرنگار ایرنا گفت که درصد سوختگی دو مصدوم این حادثه بیش از ۸۰ درصد است.
جواد رمضانی افزود : به علت ترافیک جاده ای ، مصدومان به وسیله بالگرد از اورژانس بیمارستان ۱۷ شهریور امل به بیمارستان سوانح وسوختگی شهید زارع ساری منتقل شدند.
وی گفت که مصدومان این حادثه هر دو نفر مرد و حدود ۴۰ سال سن دارند و کارمند دفتر اسناد رسمی بودند./ایرنا

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب