18:34:13 - دوشنبه 3 آوریل 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بخشدار لاریجان: ۸۰ روستای بخش لاریجان سفیدپوش شد/مدارس و ادارات لاریجان باز است
بخشدار لاریجان گفت: بارش برف از دیشب ۸۰ روستای بخش لاریجان را سفیدپوش کرده و همچنان ادامه دارد. بخشدار لاریجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت ۲۳ شب گذشته بارش برف در بخش لاریجان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. رضا مقدم از سفیدپوش شدن ۸۰ روستای بخش لاریجان خبر داد و […]

بخشدار لاریجان گفت: بارش برف از دیشب ۸۰ روستای بخش لاریجان را سفیدپوش کرده و همچنان ادامه دارد.

بخشدار لاریجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت ۲۳ شب گذشته بارش برف در بخش لاریجان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

رضا مقدم از سفیدپوش شدن ۸۰ روستای بخش لاریجان خبر داد و افزود: ارتفاع برف در پایین دست ۱۰ سانتی‌متر و ارتفاع برف در بالادست بیش از ۷۰ سانتی متر است.

بخشدار لاریجان با بیان این که همه مدارس و ادارات لاریجان باز است، تصریح کرد: جاده هراز به علت برف، کولاک و ریزش سنگ مسدود شده بود که با زحمات پرسنل راهداری لاریجان و پلیس راه بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران؛ هوای بارانی در استان مازندران تا سه‌شنبه ادامه دارد و آخر هفته‌ای آفتابی در پیش است.

از اواخر روز سه شنبه به تدریج کاهش ابر را در استان شاهد هستیم و روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه فروردین آسمان استان صاف همراه با افزایش دما پیش‌بینی می‌شود./تسنیم

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب