6:26:35 - یکشنبه 9 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهره‎برداری از مترو تهران ـ آمل طی ۴ سال آینده
  سرپرست کارگاه پروژه مترو تهران ـ آمل گفت: پیش‌بینی می‌شود که این پروژه در صورت تخصیص اعتبار پس از چهار سال به اتمام برسد.             سفیر هراز/ ابراهیم دهقان بعد از ظهر امروز در بازدید نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از پروژه مترو آمل به تهران با […]

 

سرپرست کارگاه پروژه مترو تهران ـ آمل گفت: پیش‌بینی می‌شود که این پروژه در صورت تخصیص اعتبار پس از چهار سال به اتمام برسد.

 

 

 

 

 

 

سفیر هراز/ ابراهیم دهقان بعد از ظهر امروز در بازدید نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از پروژه مترو آمل به تهران با بیان اینکه ۷۷ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای آغاز پ

سرپرست کارگاه پروژه مترو تهران ـ آمل بیان کرد/

 

سرپرست کارگاه پروژه مترو تهران ـ آمل گفت: پیش‌بینی می‌شود که این پروژه در صورت تخصیص اعتبار پس از چهار سال به اتمام برسد.

 

 

 

 

 

سفیر هراز/ ابراهیم دهقان بعد از ظهر امروز در بازدید نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از پروژه مترو آمل به تهران با بیان اینکه ۷۷ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای آغاز پروژه مترو تهران به آمل تصویب شده است، اظهار داشت: از این مقدار اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به شرکت خصوصی آباد راهان پارس اختصاص یافته است.

 

وی با اشاره به اینکه نقشه احداث پروژه مترو ترسیم شده و آماده اجرا از سوی شرکت است، افزود: اجرای این پروژه در سه فاز در دستور کار قرار گرفته است.

دهقان با تاکید بر اینکه برای اجرا و اتمام مترو تهران به آمل، بحث زمان بسیار مهم است، ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود که این پروژه در صورت تخصیص اعتبار پس از چهار سال به اتمام برسد.

این مسئول بیان داشت: هم‌اکنون قطعه اول آن آغاز شده که حدود ۲۰ کیلومتر است.

وی با بیان اینکه کارگاه شرکت خصوصی آباد راهان پارس حدود یک ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی تجهیزات و دستگاه‌های لازم، این پروژه یک درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دهقان با اشاره به فاصله این پروژه به بستر رودخانه بیان داشت: از آغاز اجرای این پروژه تا پایان آن فاصله‌اش با بستر رودخانه از ۴۰ متر تا ۱۳۰ متر است.

 

 

بهره‎برداری از مترو تهران ـ آمل طی ۴ سال آینده بهره‎برداری از مترو تهران ـ آمل طی ۴ سال آینده بهره‎برداری از مترو تهران ـ آمل طی ۴ سال آینده

کد خبر: ۱۰۹۵۷۴

منبع:فارس

نوشته شده توسط پایگاه تحلیلی سفیر هراز در شنبه,۱۷ آبان , ۱۳۹۳, ۲۰:۰۴ چاپ

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب