13:24:22 - شنبه 3 ژانویه 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشکیل ستاد بزرگداشت حماسه ۶ بهمن در اداره اوقاف و امورخیریه آمل 11692.jpg
به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه آمل، ستاد بزرگداشت یوم الله ۶ بهمن با حضور رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل و کارشناسان این اداره تشکیل شد. حجت الاسلام والمسلمین رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با بیان این که حماسه ۶ بهمن سال ۶۰ آمل به عنوان افتخاری ارزنده و […]

به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه آمل، ستاد بزرگداشت یوم الله ۶ بهمن با حضور رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل و کارشناسان این اداره تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با بیان این که حماسه ۶ بهمن سال ۶۰ آمل به عنوان افتخاری ارزنده و گرانقدر است، گفت: مردم آمل در این روز بزرگ نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت بوده و در مسیر ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

وی، افزود: حماسه ۶ بهمن به عنوان سند ولایت مداری مردم دیار علویان است که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با تاکید بر این که بزرگداشت حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل باید به نحوی شایسته و والا صورت گیرد، بیان داشت: در همین راستا ستاد بزرگداشت این حماسه الهی در اداره اوقاف و امورخیریه آمل تشکیل شده است.

علیخانی با بیان این که همزمان با هفته بزرگداشت حماسه ۶ بهمن ویژه برنامه هایی از سوی این اداره برگزار می شود، تصریح کرد: روز چهارشنبه (اول بهمن)  برگزاری زیارت عاشورا در اداره اوقاف و امورخیریه آمل، روز پنج شنبه (دوم بهمن) برگزاری زیارت عاشورا درآستان امامزاده ابراهیم (ع) و دعای کمیل در ابوالفضلی اوجی آباد، روز جمعه (سوم بهمن) دیدار با خانواده شهدا و برگزاری دعای ندبه در امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده قاسم(ع) چاکسر و بقعه متبرکه درویش اسماعیل، روز شنبه (چهارم بهمن) برگزاری همایش حماسه ۶ بهمن و نقش جوان و نوجوان (یادواره شهید سقا علیزاده) در بقعه ناصرالحق و برگزاری همایش هر مسجد یک سنگر در امامزاده قاسم(ع) چاکسر ، روز یکشنبه (پنجم بهمن) برگزاری همایش حماسه ۶ بهمن و نقش بانوان همراه با برگزاری نمایشگاه در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت آستان امامزاده ابراهیم(ع) و روز دوشنبه (ششم بهمن) برگزاری محفل انس با قرآن کریم در آستان امامزاده عبدالله(ع) آمل صورت می گیرد.

 

 

11692.jpg11689.jpg11706.jpg11694.jpg11708.jpg

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب