20:48:07 - شنبه 27 آوریل 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعمیر ۱۵۰۰ مسکن در مناطق سیل زده مازندران آغاز شد
محمد خانی نوذری درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده با اشاره به اینکه شش هزار و ۵۰۰ واحد براثر سیلاب در استان خسارت دیدند افزود: پنج هزار و ۷۰۰ واحد تعمیراتی و حدود ۶۰۰ واحد نیز احداثی و تخریبی بوده است. وی با اشاره به معرفی دو هزار و ۴۰۰ نفر به بانک‌های عامل اظهار […]

محمد خانی نوذری درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده با اشاره به اینکه شش هزار و ۵۰۰ واحد براثر سیلاب در استان خسارت دیدند افزود: پنج هزار و ۷۰۰ واحد تعمیراتی و حدود ۶۰۰ واحد نیز احداثی و تخریبی بوده است.

وی با اشاره به معرفی دو هزار و ۴۰۰ نفر به بانک‌های عامل اظهار داشت: بانک‌ها در حال امضای قرارداد هستند و از بانک‌ها تقاضای تسریع در کارها را داریم تا روند کارها شتاب بخشیده شود.

وی مشارکت مردم را در اجرای کارها مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: انشالله بازسازی واحدهای تعمیراتی ظرف دو تاسه ماه آینده به پایان رسد.

خانی نوذری با اظهار اینکه تعمیرات هزار و ۵۰۰ واحد شروع شده است درباره بازسازی واحدهای تخریبی نیز گفت: تاکنون آوار برداری حدود ۱۸۰ واحد تخریبی انجام شده است و منتظریم تا نظام مهندسی و کانون کاردان‌ها، نظارت را عهده دار شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران صدور پروانه ساختمانی در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را از نیازمندی‌ها برشمرد و گفت: خوشبختانه مشکل تأمین منابع نداریم و هشت بانک برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به سیل زدگان اعلام آمادگی کرده‌اند و تاکنون سهمیه چهار بانک ابلاغ شده است.

وی از بانک‌ها خواست تا در زمینه ضامن به مصوبه دولت توجه داشته باشند.

وقوع دو سیل در مازندران هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف خسارت زده است.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب