17:05:17 - دوشنبه 4 آوریل 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تهمت زننده محترم آملی درتعجبم واقعا این صندلی ریاست چقدر می ارزد ؟!/یادداشتی از عباس اقوامی
بسمه تعالی سلام علیکم تهدید کننده روشنفکر وتهمت زننده محترم شهروند آملی درتعجبم واقعا این صندلی ریاست چقدر می ارزد ؟! که بزودی فراموش نموده اید معظم له در سخنان اخیرشان چندنکته بسیار مهم و قابل تامل بیان فرمودند. اینکه معظم له صراحتا فرمودند عقل و فهم جوانان حزب اللهی از برخی بزرگان بیشتر است. در […]

بسمه تعالی
سلام علیکم
تهدید کننده روشنفکر وتهمت زننده محترم شهروند آملی درتعجبم واقعا این صندلی ریاست چقدر می ارزد ؟! که بزودی فراموش نموده اید

معظم له در سخنان اخیرشان چندنکته بسیار مهم و قابل تامل بیان فرمودند.
اینکه معظم له صراحتا فرمودند عقل و فهم جوانان حزب اللهی از برخی بزرگان بیشتر است.

در حقیقت پاسخی بسیار فنی بر ادعای کسانی است که انتقاد صریح جوانان حزب اللهی از برخی اصطلاحا بزرگان! را دلیلی بر بی بصیرتی و افراطی بودن جوانان حزباللهی می شماردند در حالی که مقام معظم رهبری با دقت و اطلاع کامل از گزارشات فعالیتهای جوانان حزب الله در کشور این جمله مهم و تاریخی را در دفاع از این تهمت پراکنی ها علیه جوانان حزب الله بیان فرموده و حق مطلب را تمام کردند که این برای دشمنان جوانان حزب اللهی بسیار گران است.

بدیهی است که منظور معظم له از حزب اللهی نیز همین جوانانی هستند که در میادین متعدد به میدان دفاع از ارزشها حاضر شده اند چنانکه خودشان تفسیر فرمودند و ضمیر اشاره را همین جوانانی قرار دادند که به عنوان حزب اللهی مشهورند.

این چندمین بار است که ایشان حجت را تمام فرمودند بر کسانی که تا صحبتی از اقدامات بچه های حزب الله می شود می گویند مثلا بچه های بدی نیستند اما تندروی می کنند !!!! معلوم شد معظم له کاملا از ادامه این تلاشها برای زیر سوال بردن جوانان حزب اللهی با انگ تندروی و افراط و بی بصیرتی و…. !!! کاملا اگاهند اما علیرغم اتمام حجت چندباره ایشان در نهی از تهمت افراطی گری به بچه های حزب الله بعید نیست جماعتی که به دروغ ادعای ولایتمداری دارند بازهم راه خودشان را در تخریب و تحقیر حزب اللهی ها ادامه دهند!! که این خود حجتی آشکار خواهد بود بر وضع سیرت این گونه افراد!!! آقای روشنفکر که جوانان مومن انقلابی وولایی شهر راافراطی می خوانید دردفاع درمقابل حرمت شکنان ولایت فقیه حجت شرعی ما در عرصه سیاسی کسی جز آیت الله العظمی امام خامنه ای نیست ،چگونه می توان درمقابل کج دهنی ومیدان افتادن عده ای افعی آفتاب خورده جان گرفته سکوت کرد مگرالتزام به ولایت فقیه غیر از دفاع ازولایت است یعنی می فرمایید جوانان بصیر می بایست تعرض به خط قرمزها رانادیده بگیرند؟!
و …
ما را از چه می ترسانید وبه چه تهدیدمی کنید؟
ما افراطی نیستیم شما تفریطی هستید و در اتوبان انقلاب لاک پشتی حرکت می کنید …
فکر نمی کنید شما افراطی باشید!
دوران حضرت علی :حضرت علی با این که امام جامعه بودند چیزی نمیگفتند ولی حضرت زهرا از ایشان و آرمان ها دفاع کردند.
خیلی خوب است تا از اتفاقات گذشته درس عبرت بگیریم.
بعضی‌ها به صورت مقطعی و موسمی، ولایی هستند اما اینکه امام جامعه می فرمایند زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدا اجرش کمترازشهات نیست را دریافت نکرده اند دعا می کنم شما پیام امام جامعه رادریافت کرده باشید و بدانید باحضورتان درمجلس شهدا ارزشش بیشتر ازصندلی ریاست می ارزد ….

سرباز حریم ولایت .عباس اقوامی آملی

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب