11:57:29 - سه‌شنبه 9 جولای 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توسعه ناهمگون روستاهای مازندران را تهدید می کند
حسین حسن نژاد پیش ازظهر دوشنبه در همایش دهیاران غرب مازندران در نوشهر با بیان اینکه مردم باید اراده و خواست خود مجموعه مدیران را انتخابات کنند به انتخابات فراروی اشاره کرد و گفت: اگر مشارکت روحیه سازندگی و پیشرفت داشته باشد بنابراین اراده مردم در شکل گیری قدرت های منطقه ای و ملی مهم […]

حسین حسن نژاد پیش ازظهر دوشنبه در همایش دهیاران غرب مازندران در نوشهر با بیان اینکه مردم باید اراده و خواست خود مجموعه مدیران را انتخابات کنند به انتخابات فراروی اشاره کرد و گفت: اگر مشارکت روحیه سازندگی و پیشرفت داشته باشد بنابراین اراده مردم در شکل گیری قدرت های منطقه ای و ملی مهم است.

وی از شوراها به عنوان اراده محلی مردم برای توسعه منطقه شکل گرفته است گفت: دهیاری ها به عنوان نهادهای برگزیده از سوی مردم هستند و باید به اراده مردم و چگونگی برگزیده شدن دهیاران و شوراها توجه کنیم.

وی گفت: مردم با مشارکت خود در انتخابات می توانند در گزینش مدیران اثرگذار باشند و باید از مردم برای توسعه استفاده کنیم زیرا در این صورت توسعه پایدارتر و کم هزینه تر خواهد شد.

حسن نژاد یادآور شد: باید به نهادهای مردمی احترام گذاریم و زمانی موفق خواهیم بود که از مدل های مختلف برای گرفتن نظر و مشارکت مردم بهره گیری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران عنوان کرد: ۲.۱ درصد از هزینه های گردشگری صرف رستوران و اقامت می شود و این درحالی است که مجموعه درآمدهای هتلداری یک دهم درصد است و این نشان می دهد که باید مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز و ویلاها ایستادگی کنیم.

وی افزود: وقتی که درامدها به ویلاهای بخش خصوصی تبدیل شود فرصت ایجاد مشاغل وابسته به بخش گردشگری و اشتغال از استان گرفته می شود و اگر جلوی وضعیت ساخت و ساز غیرمجاز گرفته نشود به فرصت های شغلی در منطقه لطمه وارد می شود.

حسن نژاد گفت: به ازای ساخت ویلاها زیرساخت های شبکه عمومی ایجاد می شود و به جای بهسازی شبکه ها به فکر ایجاد شبکه ها می افتیم و وضعیت توسعه شبکه های عمومی در غرب مازندران قابل قیاس با دیگر مناطق نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اظهار اینکه ایجاد شبکه های زیرساختی توسعه در غرب مازندران فرصت یا تهدید می شود گفت: فرصت بهسازی و نوسازی شبکه ها در غرب مازندران از ما گرفته شده است و این یک تهدید محسوب می شود.

وی توسعه ناهمگون را یک تهدید در روستاها برشمرد و گفت: با ساخت ویلا یک فرصت شغلی ایجاد می شود درحالی که با توسعه گردشگری می توان ماهانه درآمدزایی کرد.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب