22:31:45 - جمعه 10 مارس 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توصیه آیت الله جوادی آملی به رانندگان؛ دعاگوی نیروی انتظامی هستم
حضرت آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی تاکید کرد: توصیه می کنم تمامی رانندگان در آستانه سال جدید به فکر جان خود و مسافران باشند. آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با وی ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت های پلیس، گفت: اخبار تلاش ها و فعالیت های پلیس به […]

حضرت آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی تاکید کرد: توصیه می کنم تمامی رانندگان در آستانه سال جدید به فکر جان خود و مسافران باشند.

آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم با وی ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت های پلیس، گفت: اخبار تلاش ها و فعالیت های پلیس به من می رسد، ان شاء الله در برنامه ها و تلاش های تعطیلات نوروزی موفق باشید.

آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: سلام مرا به سردار اشتری برسانید و بگویید ‌من دعاگوی شما هستم و از خدمات و فعالیت های شما قدردانی می کنم.

سردار کاظم مجتبایی در ابتدای این ملاقات، ضمن ابلاغ سلام سردار فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به محضر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی، گزارشی از فعالیت ها و آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت همه جانبه مسافران در مسافرت ها و تعطیلات نوروزی ارائه کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب