20:29:27 - جمعه 26 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جایگاه سومی تیم کاله مازندران در لیگ دسته یک بسکتبال کشور حفظ شد
به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم کاله مازندران در چارچوب هفته داوزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور عصر جمعه در سالن ورزشی سردارشهید سجودی بابل میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود، که در نهایت، میهمان مدعی خود را با نتیجه نزدیک ۷۵ بر ۶۱ با شکست بدرقه کرد. تنها نماینده مازندران در این […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم کاله مازندران در چارچوب هفته داوزدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور عصر جمعه در سالن ورزشی سردارشهید سجودی بابل میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود، که در نهایت، میهمان مدعی خود را با نتیجه نزدیک ۷۵ بر ۶۱ با شکست بدرقه کرد.

تنها نماینده مازندران در این مسابقات برای دور نماندن از کورس مدعیان بالای جدول ، این بازی را تهاجمی و با برنامه حساب شده کادرفنی آغاز کرد و برتری های عددی خود را برابر میهمان تا پایان مسابقه ادامه داد.

تیم کاله مازندران در حالی تا پایان هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور با کسب ۲۱ امتیاز جایگاه سومی خود را در جدول رده بندی ۱۱ تیمی این مسابقات حفظ کرد که با تیم دوم یک و با صدرنشین مسابقات ۳ امتیاز اختلاف دارد.

در هفته دوازدهم این مسابقات، تیم صدرنشین ‘ شیمیدر تهران ‘ و شهرداری اراک برابر حریفان خود صاحب برتری شدند تا جایگاه اول و دومی این دو تیم نیز در جدول رده بندی مسابقات بدون تغییربماند.

تیم کاله مازندران در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشور، روز جمعه ۱۲ دیماه در دیداری خارج از خانه در کرمان به مصاف تیم مس این شهر می رود.

مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشوربا حضور ۱۱ تیم رفت وبرگشت برگزار می شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب