0:21:30 - شنبه 22 آوریل 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جنتی: فشار زیادی برای فیلتر کردن شبکه‌های مجازی تلگرام و اینستاگرام، بر دولت وجود دارد
علی جنتی طی جلسه‌ای در روز دوشنبه ۲۸ فروردین با حضور اغلب اعضای کانون فرهنگی اجتماعی حزب اعتدال و توسعه از ربات با روحانی تا ۱۴۰۰ رونمایی کرد. علی جنتی با اشاره به فراز و نشیب‌های دولت‌های این نظام اظهارداشت: چنین تجربه‌ای در هیچ‌یک از کشورهای دیگر رخ نداده که با وجود دو بلوک شرق […]

علی جنتی طی جلسه‌ای در روز دوشنبه ۲۸ فروردین با حضور اغلب اعضای کانون فرهنگی اجتماعی حزب اعتدال و توسعه از ربات با روحانی تا ۱۴۰۰ رونمایی کرد.

علی جنتی با اشاره به فراز و نشیب‌های دولت‌های این نظام اظهارداشت: چنین تجربه‌ای در هیچ‌یک از کشورهای دیگر رخ نداده که با وجود دو بلوک شرق و غرب که در راس آن‌ها آمریکا و روسیه بودند و دنیا را اداره می‌کردند، با نفی هر دو گروه چیزی به عنوان جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شد که مشخصه این نظام، جمهوریت با تکیه بر آرای مردم و اسلامیت که باورهای عمیق و اسلامی مردم است و قانون اساسی نیز بر همین جمهوریت و اسلامیت تدوین شده است.

جنتی میزان سرمایه‌گذاری خارجی در طی سال گذشته را ۱۱ میلیارد دلار و میزان گندم خریداری شده از کشاورزان را ۱۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با اقدامات دولت یازدهم نه تنها واردات گندم نداریم بلکه می‌توانیم سه میلیون تن گندم را نیز صادر کنیم و باعث رونق زندگی کشاورزان شده است.

او افزود: در حوزه صنعت، ۲۴ هزار واحد صنعتی در سال گذشته تسهیلات و کمک دریافت کردند تا بتوانند ظرفیت خود را بالا ببرند. در حوزه بهداشت و سلامت تغییرات زیادی اعمال شده و در مناطقی که قبلا یک بهیار حضور داشت، الان این مراکز دارای پزشک متخصص هستند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اخلاق‌مداری در انتخابات را مسئله مهمی عنوان کرد و گفت: مخالفت سیاسی باید همراه با رعایت اخلاق باشد. روحانی نماد اعتقاد به جمهوریت و اسلامیت نظام است.

جنتی با اشاره به ایستادگی‌های دولت بیان کرد: هم‌اینک فشار زیادی برای فیلتر کردن شبکه‌های مجازی تلگرام و اینستاگرام، بر دولت وجود دارد و با اینکه به قول آقای علوی فقط ۲/۵ درصد آن اشکال دارد، می‌خواهند ۹۷ درصد بقیه را هم به خاطر آن ببندند.

او تاکید کرد: منافع ملی کشور ایجاب می‌کند که تلاش کنیم و کشور را سرافراز و سربلند کنیم. رونق و شکوفایی اقتصادی داشته باشیم و دارای ارزش‌های اخلاقی و سیاست خارجی پویا که در دنیا بتواند حرف اول را بزند. در سند چشم‌انداز در تعریفی که از کشور در سال ۱۴۰۴ آمده که کشوری الهام‌بخش باشد و می‌خواهیم چنین باشد. /ایلنا

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب