18:46:56 - یکشنبه 17 سپتامبر 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خارج شدن سیم بوکسور کابین‌ها از روی ریل علت حادثه تله‌کابین رامسر اعلام شد
مدیر داخلی تله‌کابین رامسر گفت: خروج سیم بوکسور کابین‌ها از روی ریل علت حادثه تله‌کابین رامسر بوده است. «سلمان عرب» با اشاره به حادثه تله‌کابین رامسر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کابل انتقال کابین‌ها به‌علت تکان‌های شدید در یک لحظه از روی قرقره دکل تله‌کابین خارج شدکه بلافاصله ترمز اتوماتیک عمل کرده و جلوی […]

مدیر داخلی تله‌کابین رامسر گفت: خروج سیم بوکسور کابین‌ها از روی ریل علت حادثه تله‌کابین رامسر بوده است.

«سلمان عرب» با اشاره به حادثه تله‌کابین رامسر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کابل انتقال کابین‌ها به‌علت تکان‌های شدید در یک لحظه از روی قرقره دکل تله‌کابین خارج شدکه بلافاصله ترمز اتوماتیک عمل کرده و جلوی سقوط آن گرفته شد.

وی افزود: خروج سیم بوکسور کابین‌ها از روی ریل موجب معلق شدن و پایین آمدن به ارتفاع یک تا دو متر شد که این تغییر ارتفاع ناگهانی باعث برخورد مسافران با بدنه کابین و مصدومیت جزئی آن‌ها شد.

مدیر داخلی تله‌کابین رامسر تصریح کرد: خط تله‌کابین از بهترین شرکت دنیا خریداری شده و در ۱۰ سال گذشته بدون هیچ حادثه‌ای فعالیت کرده و همه سرویس‌های روزانه آن به طور عالی انجام می‌شود.

عرب یادآور شد: با وجود همه موارد تمامی مسئولیت این حادثه پذیرفته می‌شود و همه تلاش برای بهبودی و سلامتی حادثه‌دیدگان به کار گرفته می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب