22:06:23 - دوشنبه 3 ژوئن 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خرید ۲۵ هزار تن گندم و کلزا در مازندران
محمد جعفری اظهار داشت: فصل خرید تضمینی گندم از کشاورزان مازندران با خرید بیش از ۵۰۰ تن گندم به ارزش ۸ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال آغاز شد که با توجه به ثبت اطلاعات محموله‌های دریافتی در سامانه در صف انتظار پرداخت قرار گرفت. جعفری با اشاره به قیمت تضمینی گندم اظهار داشت: قیمت پایه […]

محمد جعفری اظهار داشت: فصل خرید تضمینی گندم از کشاورزان مازندران با خرید بیش از ۵۰۰ تن گندم به ارزش ۸ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال آغاز شد که با توجه به ثبت اطلاعات محموله‌های دریافتی در سامانه در صف انتظار پرداخت قرار گرفت.

جعفری با اشاره به قیمت تضمینی گندم اظهار داشت: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جاری براساس ۴ درصد افت مفید و ۱ درصد افت غیرمفید ۱۷ هزار ریال تعیین شده است و خرید تنها از کشاورزانی صورت می‌گیرد که نام آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

جعفری تاکید کرد: در سالجاری هیچ خرید تضمینی گندم از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکرده‌اند انجام نخواهد شد و گندمکارانی که در سامانه مذکور ثبت نام نکردند باید با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستانها نسبت به ثبت سطح زیر کشت گندم خود در سامانه نظام نوین ترویج اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ افزود: ثبت اطلاعات کشاورزان شامل محل تولید، سطح زیر کشت، برآورد تولید و اطلاعات هویتی کشاورزان در سامانه جامع پهنه بندی در زمان تحویل محصول ضروری است.

وی درباره خرید کلزا گفت: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا در سالجاری تاکنون ۱۸ هزار و ۵۸۰ تن کلزا به ارزش ۶۰۱ میلیارد و ۵۴۳ میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد که با پیگیری‌های بعمل آمده کشاورزانی که تا ۷ خرداد کلزای خود را به مراکز خرید این شرکت تحویل دادند، مطالبات آنها به مبلغ ۱۸۴ میلیارد و ۹۶۷ میلیون ریال از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

وی افزود: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال تعیین شده است.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب