- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

خمیر دندان زغالی راهکاری مفید برای سفیدی دندان ها

خمیر دندان زغالی یکی از محبوب ‌ترین خمیر دندان‌های موجود در بازار، برای سفید کردن و از بین بردن لکه های دندان است.

زغال فعال یا کربن فعال ماده‌ی اصلی در ساخت خمیر دندان زغالی [1] می باشد، کربن فعال یک ماده‌ی پودری است که از چوب، پوسته‌ی نارگیل و زغال ساخته می شود. زمانی که این مواد در معرض حرارت بالا قرار می‌گیرند، اکسید شده و به زغال فعال تبدیل می‌شوند. در این حالت، دیگر مانند زغال‌هایی نیستند که برای پخت و پز استفاده می‌کنیم.

جلوگیری از ایجاد لکه با خمیر دندان زغالی

معمولا لکه‌های سطحی دندان از مواردی مانند قهوه، تنباکو و انواع غذاها و نوشیدنی‌های پررنگ ایجاد  می‌شود. این نوع از لکه ها توسط خمیر دندان زغالی از بین می‌روند. لکه ‌های دیگری وجود دارند که عمیق‌تر بوده و حتی ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد فلوراید ناشی شوند، این لکه‌ها در لایه‌های پایین تری در دندان قرا گرفته و تنها با جرم‌گیری و پولیش دندان توسط دندانپزشک قابل رفع است.

سفید کردن دندان با خمیردندان زغالی

زغال فعال به دلیل سطوح بسیاری زیادی که دارد باعث سفیدی دندان ها، از بین رفتن پلاک های دندانی می شود. این ماده علاوه بر اینکه می تواند به عنوان یک سفید کننده کاربرد داشته باشد با توجه به ویژگی های پاک کنندگی که دارد باعث می شود تا باکتری یا میکروب از سطح دندان ها، لثه و زبان پاک شوند که باعث کنترل بوی بد دهان خواهد شد.

پیشنهاد ما

امروزه خمیر دندان های زغالی [1] زیادی در بازار موجود است که متاسفانه استفاده طولانی مدت از آنها تاثیر بدی در ایجاد پوسیدگی دندان و حساسیت دندانی خواهد داشت. اما ما به شما خمیر دندان [2] الترا وایت اکتیدنت حاوی زغال فعال و آلوئه ورا را پیشنهاد می کنیم که یک خمیر دندان سفید کننده ملایم و فِرِش برای استفاده روزانه است. استفاده روزانه از این خمیر دندان نه تنها باعث سفیدی دندان ها می‌شود، بلکه از تشکیل مجدد لکه ها جلوگیری و پلاک های دندانی را کنترل می کند. طعم خنک نعنا و تاچی از اکالیپتوس حس واقعی سفید کنندگی و پاکیزگی را به شما خواهد داد که در مجموع تجربه لذت بخشی خواهید داشت.