- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

دانشگاه علوم پزشکی بابل برای شکست کرونا نیروی تازه نفس جذب می‌کند

دانشگاه علوم پزشکی بابل برای شکست کرونا نیروی تازه نفس جذب می‌کند [1]

با توجه به هشدارهای اعلام شده در روزهای گذشته متاسفانه  شهروندان و مسافران به این اعلام خطرها توجه نکرده اند تا اینکه وضعیت شهرستان بابل به حالت قرمز درآمده است و تعداد زیادی از شهروندان برای درمان ویروس کرونا به مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل مراجعه کردند که این امر انرژی زیادی از کادر درمانی صرف کرده است.

در روز گذشته مدیران ارشد شهرستانی آخرین هشدارها را اعلام کردند و هشدار دادند که اگر مردم در خانه ها نمانند و به اخطارهای اعلام شده توجه نکنند با توجه به اینکه برخی از کادر درمانی در بابل دچار ویروس کرونا شده اند در روند خدمت رسانی به بیماران اخلال جدی ایجاد می شود.

دانشگاه علوم پزشکی بابل امروز یکشنبه با صدور اطلاعیه ای برای جذب فوری پرستار برای مراکز درمانی تابعه این دانشگاه فراخوان داده است.

در این اطلاعیه آمده است:  با توجه به شرایط خاص ایجاد شده و مواجهه با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان ، دانشگاه علوم پزشکی بابل در نظر دارد از طریق موسسه آوا سلامت در ارتباط با جذب و پذیرش تعدادی پرستار با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و لزوما دارای مدرک پرستاری از طریق ثبت نام در سایت آن موسسه اقدام کند.

از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون آزمایش ۸۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های بابل مثبت اعلام شد.

در حال حاضر بیش از ۳۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در بابل با در نظر گرفتن ۴۰۰ تخت در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل اعم از مرحوم میناگر، شهید یحیی نژاد و آیت الله روحانی  تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

برخی گزارش های مردمی و نیز تحقیقات میدانی در بابل هم حاکی از بستری شدن چند مسئول و تعدادی از کادر درمانی به ویژه پرستاران به خاطر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی یا منازلشان قرنطینه هستند.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد.ایرنا