- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

رضا مقدم بخشدار لاریجان بیان کرد:در فصل سرما مشکل کمبود سوخت نداریم و در تمام ایام کلیه راههای روستایی باز خواهد بود!

به گزارش پیام آمارد،جلسه حل مشکل منطقه نمارستاق لاریجان با حضور رضا مقدم بخشدار جهادی لاریجان و دهیاران و شوراهای اسلامی منطقه و رئیس شورای بخش عصر دیروز سه شنبه در شهر آمل برگزار گردید و دهیاران و شوراها نظرات و پیشنهادات و مشکلات خود را بیان نمودند.

در این جلسه رضا مقدم صحبت های خود را با این جمله که دو صد گفته چو نیم کردار نیست و کار به عمل برآید به سخندانی نیست،شروع نمود با بیان اینکه در بخش لاریجان برای فصل سرما اصلا مشکل کمبود سوخت و گاز مایع و آرد نداریم و در تمام ایام فصل سرما کلیه راههای روستایی باز خواهد بود و اداره راه بطور دائم راههای روستایی را در کنترل خواهد داشت.

مقدم با بیان اینکه برای امنیت روستاها علاوه بر نصب دوربین در ورودی هر روستا از نگهبانی هم باید استفاده شود تا امنیت کامل بر قرار شود.

بخشدار جهادی لاریجان در ادامه صحبت ضمن تشکر از جناب آقای دکتر عزت الله یوسفیان نماینده ارزشمند شهرستان آمل،که با حمایت ویژه در صدد رفع مشکل بخش است،اعلام نمود که تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچون دکتر یوسفیان از انگشتان دست فراتر نمیرود،و با وجود این نماینده ارزشی بطور حتم گاز به بخش لاریجان خواهد آمد و جاده هراز هم چهار بانده خواهد شد و کلیه روستاها آسفالت میشود و محرومیت از این بخش رخت خواهد بست.
در پایان جلسه دهیاران و شوراهای بخش نمارستاق از رضا مقدم بخشدار جهادی لاریجان،از اینکه به هر قولی که تا کنون داده عمل نموده،تقدیر و تشکر و برایشان آرزوی موفقیت نمودند.

img_20161207_010357