13:27:27 - پنج‌شنبه 12 آوریل 2018
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رقم تخلف صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام شد
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به گزارش قرائت شده کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس، از تخلف ۱۵ هزار میلیارد تومانی در این صندوق خبر داد. جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان […]

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به گزارش قرائت شده کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس، از تخلف ۱۵ هزار میلیارد تومانی در این صندوق خبر داد.

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص «میزان تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان»، اظهار داشت: در گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، در چند ردیف تخلفات اعلام شد.

وی ادامه داد: عدد مجموع تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان ۱۵ هزار میلیارد تومان است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه این میزان تخلف عددی است که ما در تحقیق و تفحص به آن رسیده‌ایم، افزود: ممکن است قوه قضائیه وقتی به این پرونده ورود پیدا کرده و افراد را احضار کند، به عدد بیشتری برسد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه ۲، ۳ شرکت در صندوق ذخیره فرهنگیان را حسابرسی کرده‌ایم، تصریح کرد: شاید صندوق ذخیره فرهنگیان نزدیک به ۵۰ شرکت مختلف داشته باشد و احتمال دارد، تخلفات بیشتری صورت گرفته باشد که رسیدگی به این موضوع کار مجلس نبوده، بلکه بر عهده قوه قضائیه است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب