19:08:01 - جمعه 22 آوریل 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل:مرحله دوم اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در آمل برگزار می‌شود
ناصر نصری‌شاهاندشت عصر امروز در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: باید به امکانات ورزشی شهرستان آمل و ایجاد زیرساخت‌های لازم با توجه به جمعیت و گستردگی بیشتر توجه شود. وی افزود: طی سال‌های گذشته اردوهای مختلف ورزشی در رده تیم ملی بزرگسالان و دیگر رده‌ها در این شهرستان برگزار شده است […]

ناصر نصری‌شاهاندشت عصر امروز در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: باید به امکانات ورزشی شهرستان آمل و ایجاد زیرساخت‌های لازم با توجه به جمعیت و گستردگی بیشتر توجه شود.

وی افزود: طی سال‌های گذشته اردوهای مختلف ورزشی در رده تیم ملی بزرگسالان و دیگر رده‌ها در این شهرستان برگزار شده است و باید با تلاش همه مسئولان شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران باشیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به میزبانی این شهرستان از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور در رده بزرگسالان، تصریح کرد: مرحله دوم اردوی تیم ملی بسکتبال ویلچر جانبازان و معلولان کشور از هشتم اردیبهشت امسال در شهرستان آمل برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: این اردو به مدت یک هفته برگزار می‌شود که در آن ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی در دو نوبت صبح و عصر به تمرین مشغول می‌شوند.

نصری‌شاهاندشت با اشاره به اینکه ملی‌پوشان خود را برای آماده‌سازی هر چه بیشتر برای حضور قدرتمندانه در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل مهیا می‌کنند، ادامه داد: این اردو با حضور ۱۰ بازیکن ملی‌پوش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس پایان دور دوم اردوها از ۱۵ اردیبهشت امسال، هفت ملی‌پوش لژیونر تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشور که در کشورهای خارجی توپ می‌زنند به جمع دیگر ملی‌پوشان اضافه می‌شوند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل گفت: امیدواریم ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر کشور در دور دوم اردوی آماده‌سازی بتوانند در سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم(ص) این شهرستان به نتایج مطلوب در تمرین و آمادگی گروهی دست پیدا کنند.فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب