19:17:04 - چهارشنبه 16 نوامبر 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل منصوب شد
محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی داوود دومیری گنجی را به سمت سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل منصوب کرد.   در حکم فرهادی خطاب به گنجی آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرست دانشگاه  تخصصی فناوری‌های نوین آمل را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و […]

محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی داوود دومیری گنجی را به سمت سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل منصوب کرد.

 

در حکم فرهادی خطاب به گنجی آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرست دانشگاه  تخصصی فناوری‌های نوین آمل را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.
بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.
همچنین وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات اکبر حاجی زاده مقدم رئیس سابق دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل تجلیل کرد.
داوود دومیری گنجی دارای دکتری مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با مرتبه استادی است و تاکنون چندین بار از سوی موسسه تامسون رویترز، به عنوان دانشمند برتر در حوزه مهندسی معرفی شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب