16:40:29 - پنج‌شنبه 26 دسامبر 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شرق مازندران قطب گردشگری می شود/ لغو روادید گردشگری با روسیه وچین
علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از بنای تاریخی کاخ صفی آباد با اظهار اینکه بنای تاریخی صفی آباد از بناهای ارزشمند و تاریخی مربوط به دوره شاه عباس با قدمت ۴۰۰ ساله است گفت: یکی از بناهای ارزشمند تاریخی است و تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا این بنای تاریخی برای بازدید مردم واگذار شود. وی […]

علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از بنای تاریخی کاخ صفی آباد با اظهار اینکه بنای تاریخی صفی آباد از بناهای ارزشمند و تاریخی مربوط به دوره شاه عباس با قدمت ۴۰۰ ساله است گفت: یکی از بناهای ارزشمند تاریخی است و تلاش‌های زیادی صورت گرفته تا این بنای تاریخی برای بازدید مردم واگذار شود.

وی افزود: وزیر اطلاعات همراهی خوبی در زمینه بنای تاریخی صفی آباد داشتند و به زودی این بنا برای بازدید گردشگران و مردم مهیا می‌شود و وزارت میراث فرهنگی تلاش می‌کند نسبت به مرمت این بنای تاریخ اقدام کند.

وی با بیان اینکه برنامه خوبی برای منطقه بهشهر برای تبدیل به قطب گردشگری داریم گفت: انشالله در شرق بتوانیم به واسطه بنای تاریخی صفی آباد و طبیعت بی نظیر از مواهب گردشگری بهره برد.

مونسان با اظهار اینکه درباره راه دسترسی به بنای تاریخی صفی آباد نیز توافقاتی صورت گرفته است گفت: قرار شد تفاهم نامه‌ای بین وزارت گردشگری و وزارت اطلاعات داشته باشیم تا بتوانیم با همکاری موجود شرق مازندران را به قطب گردشگری تبدیل کنیم.

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به درپیش بودن تعطیلات آخر سال گفت: هر سال ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تشکیل می‌شود و ۴۰ دستگاه اجرایی در این ستادها حضور دارند و تمام تمهیدات انجام می‌شود تا مردم به خوبی از تعطیلات نوروزی بهره برند.

وی ادامه داد: در دو سال سال گذشته پروژه‌های متعدد گردشگری در کشور اضافه شد و حجم گردشگری خارجی دوبرابر شد و امیدواریم بتوان به تعداد ۱۰ میلیون نفر گردشگری خارجی در سال جاری برسد که نسبت به ۴.۶ میلیون نفر سال ۹۶ بسیار مناسب است.

وی گفت: برنامه ریزی می‌کنیم ایام نوروز خوبی را برای مردم فراهم کنیم و مقاصد جدید گردشگری برای مردم معرفی و مهیا شده و به محصولات گردشگری نیز مهیا دادیم.

مونسان اکوتوریسم را از بخش‌های متنوع گردشگری بیان کرد و گفت: تمام تلاش این است توزیع مناسب و یکنواخت گردشگری در کشور داشته باشیم.

وی درباره حذف روادید گفت: با کشورهای هدف که منافع ما را تأمین کنند تفاهمنامه هایی برای لغو روادید داشتیم و روادید گردشگری بین عمان و چین لغو شد و به زودی روادید بین روسیه نیز حذف می‌شود.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب