12:39:03 - جمعه 3 ژانویه 2020
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در عراق
در حمله موشکی هلیکوپترهای آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و چند تن دیگر از اعضای این سازمان در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. در حمله موشکی هلیکوپترهای آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم […]

در حمله موشکی هلیکوپترهای آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و چند تن دیگر از اعضای این سازمان در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

در حمله موشکی هلیکوپترهای آمریکایی به دو خودرو در اطراف فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در این حمله هدف قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. پنتاگون در اطلاعیه‌ای مسئولیت این ترور را برعهده گرفت و تایید کرد این ترور را به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انجام داده است.

مجله نیوزویک آمریکا به نقل از منابعی اعلام کرد، در پی اقدام تروریستی ارتش آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و چند تن از رهبران حشد الشعبی، سامانه های دفاع موشکی پاتریوت این کشور در بحرین در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

مجله نیوزویک آمریکا نوشت منابع نظامی به این مجله گفته‌اند در پی دستور ترامپ به اجرای حمله هوایی تروریستی آمریکا با پهپاد که موجب به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران و چند رهبر برجسته حشد الشعبی عراق شد، هواپیماهای ترابری نیروی هوایی آمریکا حامل سربازان واحدهای رزمی و نیروهای ویژه ارتش این کشور از پایگاه هایی در قسمت موسوم به ساحل شرقی آمریکا طی پنجشنبه شب بلند شده و عازم ماموریت شده‌اند اما این منابع به نیوزویک گفتند نمی‌توانند مشخص کنند که این هواپیماهای ترابری عازم کجا شده‌اند.

از سوی دیگر، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند مسئولان اسرائیلی سطح آماده‌باش در مرزهای سوریه، لبنان و غزه را افزایش دادند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب