19:46:54 - پنج‌شنبه 29 سپتامبر 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علی عسگری لژیونر واترپلو: قرارداد رسمی با دانشگاه آزاد نداشتم/ به نظر مربیانم احترام می‌گذارم
در حالی که سرمربی دانشگاه آزاد مدعی است عسگری قرارداد داخلی با تیم دانشگاه آزاد امضا کرده است، اما عسگری این موضوع را رد کرد. علی عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در تیم دانشگاه آزاد، بیان‌ کرد: دانشگاه آزاد از تیم‌های بزرگ و پر افتخار ایران و آسیا است که در اکثر رشته‌ها […]

در حالی که سرمربی دانشگاه آزاد مدعی است عسگری قرارداد داخلی با تیم دانشگاه آزاد امضا کرده است، اما عسگری این موضوع را رد کرد.

علی عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در تیم دانشگاه آزاد، بیان‌ کرد: دانشگاه آزاد از تیم‌های بزرگ و پر افتخار ایران و آسیا است که در اکثر رشته‌ها تیم داری می‌کند و بنده افتخار همکاری و تمرین با این را داشته ام و باعث افتخارم است که زیر نظر شهیدی پور تمرین کرده‌ام چرا که او از مربیان و بازیکنان بزرگ واترپلو هستند، اما من هیچ قرارداد رسمی با این باشگاه برای لیگ ۹۵ امضا نکرده‌ام.

او در ادامه افزود: می دانم که مربیان ایرانی علاقمند هستند که بازیکنان پیشرفت کنند و بتوانند در لیگ‌های خارجی حضور داشته باشد و با شناختی که از شهیدی پور دارم می دانم که او نیز از پیشرفت بازیکنان حمایت می‌کند و قطعا هر کجا که باشم حمایت او را به همراه خواهم داشت.

شهیدی پور جدا شدن عسگری بدون اطلاع و هماهنگی از تیم را به دور از اخلاق عنوان کرده بود، عسگری در این باره، گفت‌: همواره به نظر شهیدی پور احترام می گذارم. او بزرگ ما و بسیار دوست داشتنی است. برای او آرزوی سلامتی دارم و با شناختی که از او دارم مطمئن هستم دعای خیرش همیشه بدرقه راه من خواهد بود.

عسگری حمایت‌های رضوانی، رضایی، چیریچ و طاهریان در لژیونر شدن خود تاثیر گذاشت و افزود: اسپانیا یکی از کشورهای صاحب سبک و قدرت در واترپلوی جهانی است و هر بازیکنی برای پیشرفت این کشور را مد نظر قرار می‌دهد، من نیز علاقمند بودم پیشرفت کنم و از حمایت‌های رضوانی ، چیریچ، رضایی و طاهریان تشکر می‌کنم که همواره مرا حمایت کردند و با حمایت‌های این دوستان تصمیم گرفتم این مسیر سخت را استارت بزنم.

او در ادامه گفت‌: برای طی یک مسیر سخت در واترپلو نمی‌توان بدون اسم بزرگانی مانند رضوانی و چیریچ که در هر جای دنیا آنها را می شناسند، گام برداشت، زمانی که اسم این‌ها پشت آدم باشند راحت می‌توان این مسیرهای سخت را طی کرد.

عسگری در خصوص پیوستن خود به تیم باشگاهی اسپانیا، گفت‌: از سوی تیم MOLINS DE REI اسپانیا دعوت شدم، این تیم سال گذشته با قهرمانی در دسته یک به لیگ برتر راه یافته است. امکانات خوبی در اختیار دارند و سخت در حال تمرین کردن هستیم،  ولی سطح لیگ واترپلو اسپانیا بالا است.ایسنا

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب