15:30:07 - یکشنبه 11 اکتبر 2015
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرگوسن یک راز دیگر را هم فاش کرد
سرمربی پیشین شیاطین سرخ گفت که چرا در زمان سرمربیگری‌اش در منچستریونایتد اقدام به جذب هافبک کنونی منچسترسیتی نکرده است. به گزارش آمارد، داوید سیلوا پیش از اینکه در تابستان ۲۰۱۰ در ازای ۲۴ میلیون پوند به منچسترسیتی ملحق شود، به دلیل عملکرد درخشانش در والنسیا مورد توجه چندین تیم معتبر اروپایی از جمله منچستریونایتد […]

سرمربی پیشین شیاطین سرخ گفت که چرا در زمان سرمربیگری‌اش در منچستریونایتد اقدام به جذب هافبک کنونی منچسترسیتی نکرده است.

فرگوسن یک راز دیگر را هم فاش کرد

به گزارش آمارد، داوید سیلوا پیش از اینکه در تابستان ۲۰۱۰ در ازای ۲۴ میلیون پوند به منچسترسیتی ملحق شود، به دلیل عملکرد درخشانش در والنسیا مورد توجه چندین تیم معتبر اروپایی از جمله منچستریونایتد بود، اما سرمربی وقت شیاطین سرخ علت ای

سرمربی پیشین شیاطین سرخ گفت که چرا در زمان سرمربیگری‌اش در منچستریونایتد اقدام به جذب هافبک کنونی منچسترسیتی نکرده است.

فرگوسن یک راز دیگر را هم فاش کرد

به گزارش آمارد، داوید سیلوا پیش از اینکه در تابستان ۲۰۱۰ در ازای ۲۴ میلیون پوند به منچسترسیتی ملحق شود، به دلیل عملکرد درخشانش در والنسیا مورد توجه چندین تیم معتبر اروپایی از جمله منچستریونایتد بود، اما سرمربی وقت شیاطین سرخ علت اینکه از خرید این هافبک اسپانیایی منصرف شد را تردید در توانایی این بازیکن برای شرکت در کارهای دفاعی عنوان کرد.

سرالکس فرگوسن در این باره گفت: وقتی که سیلوا در والنسیا بود بازی‌های او را به شدت زیرنظر داشتیم. مشکل من با سیلوا این بود که او در پست هافبک نفوذی بازی می‌کرد و برای بازی در این پست باید خیلی خیلی خوب بود، چون وظیفه دفاعی به دوش بازیکن این پست نیست. برای همین اگر بازیکنی می‌خواهد در این پست موفق باشد، باید سخت تلاش کند و به نظر من باید در کارهای دفاعی هم شرکت کند. من با این موضوع که سیلوا در کارهای دفاعی خیلی مشارکت نمی‌کرد، مشکل داشتم.

وی افزود: شما می‌توانید بگویید که بازیکنانی همچون لیونل مسی و دیه‌گو مارادونا الگوی خوبی از بازیکنان پست هافبک نفوذی بوده و هستند، بازیکنانی شگفت‌انگیز که من هم بحثی در موردشان ندارم، ولی ما در منچستریونایتد همیشه از این بابت و هافبک نفوذی که مدنظرم بود، مشکلاتی داشتیم.

داوید سیلوا تاکنون بیش از ۲۰۰ بازی با پیراهن منچسترسیتی انجام داده و با این تیم دو بار فاتح لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس شده است.

فرگوسن یک راز دیگر را هم فاش کردفرگوسن یک راز دیگر را هم فاش کردفرگوسن یک راز دیگر را هم فاش کرد

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب