- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه امروز سه‎شنبه ۱۸ تیر

سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۵۴۷ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۲۹ هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

سکه و ارز

قیمت طلا ، دلار ، سکه و ارز امروز سه‎شنبه ۱۸ تیر به شرح زیر است. امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴میلیون و ۵۴۷ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲میلیون و ۳۵۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۵۱۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۸۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۹۲.۸ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها امروز ‌سه شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان است.تسنیم