- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

لیگ برتر والیبال هم خانواده ها رو در روی هم در آمل

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار این دو تیم ساعت ۱۶ در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار می شود.
دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که تیم کاله در بازی نخست این فصل خود در آمل برابر تیم مدعی ۳ بر صفر باخت و در هفته دوم درحالی که میهمان تیم ایرانیان گنبد بود ، به علت انصراف تیم گنبدی این مسابقه برگزار نشد.
تیم نوشیدنی شمس که از بازیکنان تیم ملی نوجوانان در ترکیب خود سود می برد ، در هفته اول در اردکان با نتیجه ۳ بر ۲ به تیم خاتم این شهر باخت و در بازی دوم در کرج میهمان خود تیم شهرداری ارومیه با همین نتیجه شکست داد .
دو تیم درحالی به مصاف هم می روند که مصاف دو تیم از یک مجموعه که حمایت مالی می شوند، جدای از کسب نتیجه برای تماشاگران پرشور آملی که در انتظار کسب نخستین پیروزی فصل شان در خانه هستند، جذابیت های زیادی به همراه خواهد داشت.
** کاله به فکر بهتر شدن
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه همیشه بازی های آغاز لیگ سخت است و کاله مازندران هم از این قاعده مستثنا نیست، گفت: پیش بینی بازی سختی را برابر تیم باانگیزه نوشیدنی شمس داریم ، اما ما کاله هستیم و کار خودمان را انجام خواهیم داد.
بهروز عطایی افزود : ما برای تیم نوشیدنی شمس احترام زیادی قایل هستیم ولی جدای از آن سعی خواهیم کرد که در کنار هوادارانمان پیروز میدان باشیم.
وی با بیان اینکه بازی های هفته نخست سختی های خاص خود را دارد تا زمانی که بازیکنان با جو بازی ها هماهنگ تر شوند ، ابراز امیدواری کرد که در بازی های پیش رو با تلاش بیشتر بازیکنان جوان کاله، بهتر شوند.
** به دنبال کسب تجربه برابر تیم های بزرگ
سرمربی تیم والیبال شمس هم درآستانه دیدار تیمش در هفته سوم برابر کاله مازندران گفت: ما از لیگ برتر والیبال درس یاد می‌گیریم و از بازی مقابل تیم‌های بزرگ تجربه کسب می‌کنیم.
محمد وکیلی افزود : بسیار خوشحالم که بازیکنان تیم ملی نوجوانان پس از کسب قهرمانی در جهان در قالب تیم شمس در لیگ برتر حضور پیدا کرده‌اند.
وی ادامه داد : هدف ما حضور بازیکنان در کنار هم و حفظ آمادگی بازیکنان است تا با کسب تجربه بتوانند در سال ۲۰۱۹ در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان عملکرد خوبی داشته باشند.
سرمربی تیم والیبال شمس گفت : در لیگ برتر بازیکنانی حضور دارند که مدت حضورشان و بازی آنها در لیگ برتر از سن بازیکنان ما بیشتر است و این فرصت برای بازیکنان جوان مهیا شده است و باعث کسب تجربه بازیکنان جوان خواهد شد.
وکیلی اظهار داشت : ما از لیگ برتر والیبال درس یاد می‌گیریم و از بازی مقابل تیم‌های بزرگ تجربه کسب می‌کنیم و برد و باخت برای ما مهم نیست.
وی افزود : با بازی خوبی که در هفته اول تیم ما به نمایش گذاشت دیگر انتقادی نیست که بگویند سطح لیگ را تیم نوجوانان پایین می‌آورد و تیم‌ها روی ما حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، بازیکنان ما با وجود نداشتن تجربه بازی در لیگ برتر در شرایط سخت بسیار خوب عمل می‌کنند و اسیر جو سالن نمی‌شوند.
سرمربی شمس گفت : تیم کاله از تیم های قابل احترام لیگ برتر است و امیدوارم هواداران حاضر در سالن آمل یک بازی خوب باشند و از آن لذت ببرند.
تا پایان هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران، تیم نوشیدنی شمس با کسب یک پیروزی و یک شکست و ۳ امتیاز در مکان هفتم و کاله مازندران با یک بازی ، یک شکست و بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی ۱۱ تیمی این مسابقات قرار دارد./ایرنا