12:56:00 - دوشنبه 30 سپتامبر 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مازندران باید به منابع تغذیه گاز در کشور متصل شود
جعفر احمدپور با بیان اینکه ۱۸ روستا از روستاهای کوهستانی آلاشت ولوپی گازرسانی شده است و مابقی آن تا پایان گازرسانی می شود گفت: در منطقه راستوپی ۴۷ روستا وجود دارد که مجوز لازم برای گازرسانی آن گرفته شده است. وی افزود: کلنگ زنی به این روستاهای کوهستانی همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران انجام […]

جعفر احمدپور با بیان اینکه ۱۸ روستا از روستاهای کوهستانی آلاشت ولوپی گازرسانی شده است و مابقی آن تا پایان گازرسانی می شود گفت: در منطقه راستوپی ۴۷ روستا وجود دارد که مجوز لازم برای گازرسانی آن گرفته شده است.

وی افزود: کلنگ زنی به این روستاهای کوهستانی همزمان با سفر رئیس جمهور به مازندران انجام می شود.

احمدپور درباره تزریق گاز به مازندران گفت: در حال حاضر یک منبع تغذیه گاز از سپید رود تامین می شود و بروز مشکل در اردیبهشت ماه سال جاری سبب اختلال در روند گازرسانی شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران یادآور شد: لازم است که خطوط گاز مازندران در مناطق مختلف به منابع تغذیه گاز متصل شود تا در صورت بروز حادثه با قطعی گاز مواجه نشویم و گاز مردم را تامین کنیم.

وی انتقال گاز از منطقه گدوک به شمال را از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: انتقال گاز از شیرگاه به بابل، از لاریجان به آمل و از الموت به مناطق دو و سه هزار تنکابن جزو برنامه ها است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران یادآور شد: اگر ورودی و منابع تغذیه گاز استان را افزایش دهیم، مازندران از نظر قطعی گاز و افت فشار ایمن خواهد شد و مجوزهای لازم برای اتصال گاز مازندران به منابع تغذیه گرفته شده است.

وی درباره گاز رسانی به منطقه کوهستانی شیخ موسی بابل گفت: ۷۱ روستا در این منطقه وجود دارد و به دلیل رانشی بودن، جاده دسترسی آن آسیب دید و با تثبیت شدن مسیر، نسبت به انتقال خط لوله اقدام خواهیم کرد.

احمدپور میزان هزینه کرد در بخش گازرسانی در سال قبل را ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مشکلی برای گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود ندارد.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب