21:05:58 - پنج‌شنبه 7 آوریل 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردمی که با اشک هروله می کردند در پی ابراز ارادت به شهیدانشان بودند./یادداشتی از عباس اقوامی
بسمه تعالی سیل جمعیت را که دیدم مدام با خودم می گفتم: «حتما حکمتی دارد» و با همین واژه ی «حکمت» به دلم آرامش تزریق می کردم. درحین ورود به مصلی وقتی چشمم به جمعیتی افتاد که ثانیه به ثانیه بر تعدادش افزوده می شد،حکمتش را فهمیدم. صدای ضربان قلبم را هم می توانستم بشنوم. […]

بسمه تعالی

سیل جمعیت را که دیدم مدام با خودم می گفتم: «حتما حکمتی دارد» و با همین واژه ی «حکمت» به دلم آرامش تزریق می کردم.

درحین ورود به مصلی وقتی چشمم به جمعیتی افتاد که ثانیه به ثانیه بر تعدادش افزوده می شد،حکمتش را فهمیدم. صدای ضربان قلبم را هم می توانستم بشنوم. احساس می کردم قرار است اتفاق خارق العاده ای رخ دهد، قرار است مجلسی که برای شهیدان مدافع حرم آماده شده است باحضور چشمگیر مردم قدرشناس آمل حرکتی ماندگار خلق شود و عطر شهیدان درس بزرگی نازل کرد بر دل هایمان.

الله اکبر از این شکوه! از این عظمت! از این جمعیتی که نه چشم انتهایش را می توانست رصد کند و نه کادر دوربین ها برای پوشش آن کفایت می کرد.

مردمی که با اشک هروله می کردند در پی ابراز ارادت به شهیدانشان بودند.

باران عزت باریدن گرفته بود بر این مراسم عظیم شهیدان و خداوند  خواست تانشان دهد که شهیدان عجب عزتی دارند ، شهیدانی که خالصانه در راه اهل بیت(ع) قدم برداشتند و هستی شان را به پای اهل بیت(ع) هدیه کردند، خداوند  چگونه عزتی به شهیدانمان داد. شهیدان عزتی دارند که دل ها را ربوده و جذب کرده است به سمت خودشان و مغناطیسی بوجودآورد به شعاع عشق که عاشقان را اجازه در خانه ماندن نداد وبه سمت مصلی شهرکشاند.

الله اکبر از این عزت و عظمت.

هر چه بیشتر به اطراف نگاه می کردم، بیشتر بی خیالِ بی خیالی های آقایان مسئولان می شدم  که امنیت امروز رامدیون شهدایند که وقتی خدا بخواهد عزت بدهد، آدم ها چکاره اند؟

باید بوسید قدم های یکایک زنان و مردانی را که خالق چنین حماسه ای هستند. باید بوسید خاک پای مردمی را که این چنین غیرتمندانه به شهدایشان ادای احترام نمودند.

برای خودم که حضور داشتم و می دیدم باورکردنی نبود، چه برسد برای کسی که از دور بخواهد تصاویر را ببیند.

آفرین بر این مردم! احسنت بر این غیرت! بر این معرفت! بر این قدرشناسی! آفرین بر مردمی که نشان دادند هنوز هم محکم و استوار بر آرمان هایشان ایستاده اند. هنوز هم قدرشناس شهدا و ایثار و جانفشانی شان هستند. نشان دادند که خیال شهدا بی قرارشان کرده است و مانند برخی ها!!!  بی خیال شهدا نیستند.

آفرین بر مردمی که در مراسم سالگرد شهدای مدافع حرم زیباترین تصاویر حضور را رقم زدند و به بدخواهان سهل اندیش اثبات کردند که هنوز هم مثل سال های هشت سال دفاع مقدس در صحنه هستند و  گوش به فرمان ولایت و فرمانبردار اوامرش هستند.

آرامشی همراه اشک و حس غرور سراسر وجودم را گرفت. این که مراسم سالگرد شهدای عزیزمان علاوه بر این که در غربتِ بی خیالی آقایان مسئولان مدعی  در اوج عزت و سرافرازی،همانند تشییع با شکوه شهیدان عزیزغواص برگزارشد نشان ازقدرشناسی مردم فهیم آمل است که دوباره اثبات کردند که شهید پرورند و قدرشناس و ادای احترام می کنند به شهدایشان و همیشه در خط ولایت و اسلام هستند تا ان شاءالله این انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی اش برسانند.

عباس اقوامی آملی

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب