- آمارد نیوز - http://amardnews.ir -

مرد عنکبوتی با ۴۰ میلیارد ریال سرقت در دام پلیس آمل گرفتار شد

سرهنگ نعمت الله آزادی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان آمل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با بررسی فنی صحنه‌های سرقت، موفق به شناسایی متهم شدند.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: با هماهنگی قضائی متهم که غیربومی بوده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از استان‌های همجوار دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴۷ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آمل اعتراف کرد.

سرهنگ آزادی، اظهار کرد: در این عملیات پلیسی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهم کشف و این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به سرقت به صورت تک روی در تقلید از حرکات “مرد عنکبوتی” از طبقات غیر هم کف ساختمان‌ها و اماکنی سرقت می‌کرد که فاقد تجهیزات حفاظتی بوده، از مردم خواست: منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاٌ به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.