22:28:50 - پنج‌شنبه 16 مارس 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مرگ نامعلوم دختر ۲۰ ساله در سد اکباتان
جسد دختر ۲۰ ساله پس از ۴۵ دقیقه تلاش توسط تیم غواصی صبح امروز از اعماق سد اکباتان خارج شد و پس از خروج جسد وی اعلام شد که ۶ ساعت از مرگ او گذشته است. داوود شهدوستی، مسئول تیم غواصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: […]

جسد دختر ۲۰ ساله پس از ۴۵ دقیقه تلاش توسط تیم غواصی صبح امروز از اعماق سد اکباتان خارج شد و پس از خروج جسد وی اعلام شد که ۶ ساعت از مرگ او گذشته است.

داوود شهدوستی، مسئول تیم غواصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: عوامل انتظامی پاسگاه آبشینه پس از روئیت لباس های زنانه رها شده در حاشیه سد اکباتان و احتمال بروز غرق شدگی، موضوع را به هلال احمر اطلاع دادند.وی خاطرنشان کرد: ۶ تن از اعضای با تجربه تیم غواصی در کمتر از نیم ساعت در محل حادثه حضور یافته و اقدام به تجسس در زیر آب کردند.شهدوستی ادامه داد: پس از ۴۵ دقیقه تلاش جسد دختر جوان در عمق پنج متری سد کشف و به عوامل قضایی و انتظامی مستقر در محل تحویل شد.

مسئول تیم غواص امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان یادآور شد: تنها پالتو و قسمتی از لوازم این دختر جوان در حاشیه سد رها شده بود و این دختر که لباس بر تن داشت در داخل سد غرق شده بود.شهدوستی با ذکر اینکه طبق مشاهدات بیش از ۶ ساعت از غرق شدگی این دختر می گذشت، اظهار داشت: این دختر پس از قرار گرفتن در عمق پنج متری سد در گل و لای چسبنده ته سد اکباتان نیم متر فرو رفته بود و هنگام کشف جسد ، گلو و دهان این دختر گل آلود بود.

وی افزود: تیم های غواصی همدان در سالجاری سه جسد را در این استان کشف کرده است ولی این نخستین جسدی است که امسال از سد اکباتان خارج شده است.لازم به ذکر است، علت مرگ این دختر جوان توسط عوامل انتظامی و قضایی همدان در حال بررسی است./جام نیوز

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب