21:59:10 - دوشنبه 3 آوریل 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسمومیت معلم شاهیندژی به همراه ۱۰دانش‌آموزش
مدیر آموزش و پرورش شاهیندژ گفت: ۱۰ دانش آموز روستای عباس بلاغی این شهرستان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن صبح امروز دوشنبه همراه با معلم این کلاس دچار مسمومیت شدند. سیاووش اسدی با اشاره به اینکه این اتفاق موجب سرگیجه شدید این تعداد در ساعت ۱۰ صبح شده بود، افزود: دانش آموزان به همراه […]

مدیر آموزش و پرورش شاهیندژ گفت: ۱۰ دانش آموز روستای عباس بلاغی این شهرستان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن صبح امروز دوشنبه همراه با معلم این کلاس دچار مسمومیت شدند.

سیاووش اسدی با اشاره به اینکه این اتفاق موجب سرگیجه شدید این تعداد در ساعت ۱۰ صبح شده بود، افزود: دانش آموزان به همراه معلم در اسرع وقت به بیمارستان راثی شاهیندژ انتقال داده شدند و تحت درمان قرار گرفتند و هم اکنون وضعیت عمومی مطلوبی دارند.

وی با بیان اینکه سیستم گرمایشی این مدرسه استاندارد و شوفاژ است، اظهار کرد: کارشناسان بعد از بررسی، علت این حادثه را برگشت منوکسید کربن عنوان کردند که موردی نادر است.

اسدی اضافه کرد: سیستم گرمایشی این مدرسه قبل از تعطیلات نوروز با هماهنگی مدیر مدرسه و نماینده انجمن اولیا و مربیان خاموش و صورتجلسه ای در این ارتباط تنظیم شده بود و در روز جاری با بازگشایی مدارس و راه اندازی سیستم گرمایشی این حادثه رخ داده است.

وی بیان کرد: به همه مدیران مدارس قبل از تعطیلات عید نوروزی، توصیه های لازم در زمینه تست سیستم های گرمایشی قبل از بازگشایی مدارس ارائه شده و لزوم توجه به این مساله امری ضروری است.

به گزارش ایرنا شهرستان شاهیندژ از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی بوده و دارای ۱۳ هزار و ۱۵۰ نفر دانش آموز با ۱۷۹ مدرسه است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب