20:54:01 - شنبه 27 آوریل 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
منطقه آزاد در مازندران امسال به سرانجام می رسد
علی اصغر یوسف نژاد پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد گفت: منطقه آزاد از جمله خواسته‌های مردم استان است و امسال باید بحث آن تکمیل شود. وی با انتقاد از عملکرد جزیره‌ای برخی دستگاه‌ها گفت: اگر هر دستگاهی بخواهد وظایف و تکالیف خود را ببیند کارها […]

علی اصغر یوسف نژاد پیش ازظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد گفت: منطقه آزاد از جمله خواسته‌های مردم استان است و امسال باید بحث آن تکمیل شود.

وی با انتقاد از عملکرد جزیره‌ای برخی دستگاه‌ها گفت: اگر هر دستگاهی بخواهد وظایف و تکالیف خود را ببیند کارها پیش نمی‌رود خواستار وحدت و همدلی بین بخش‌های مختلف در پیشبرد امور شد و ادامه داد: فاصله مسئولان با مردم در سطح ملی و استانی زیاد است و باید مشکلات آنان پیگیری شود.

لزوم تفویض اختیارات به ادارات شهرستانی

حسن نیاز آذری نماینده مردم بابل در مجلس نیز خواستار تفویض اختیار از سوی ادارات کل به ادارات شهرستانی شد و گفت: متأسفانه مدیران شهرستان اختیاری ندارند و کارها برای پیگیری به استان محول می‌شود.

وی با بیان اینکه فرمانداری‌های ویژه اختیارات چندانی ندارد گفت: در شهرستان‌ها، کارها به استان حواله می‌شود و باید اختیارات مدیران را بیشتر کرد.

علی ادیانی عضو کمسیون تلفیق بودجه نیز با اشاره به تخصیص حدود ۴ هزار میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی مدارس گفت: این بودجه به نسبت در اختیار استان‌ها نیز قرار می‌گیرد و باید سهم استان از ان جذب شود.

وی با اشاره به مشکلات فراروی سیل زدگان خواستار تلاش و همت جدی برای حل مسائل فراروی شد.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب