21:11:25 - سه‌شنبه 28 مه 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
میزان صادرات مازندران از ۴۰۰ میلیون دلار فراتر نرفته است
عبدالله مهاجر پیش ازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان یکی از مشکلات جدی فراروی صادرات را ضمانت بیان کرد و گفت: صندوق ضمانت اگر خواست‌های صادرکنندگان را محقق کند، توسعه خوبی برای صادرات شاهد خواهیم بود. وی اعتبارسنجی را جمله نیازها برشمرد و گفت: حمایت صادرات محقق نمی‌شود مگر آنکه شرایط عرضه و […]

عبدالله مهاجر پیش ازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان یکی از مشکلات جدی فراروی صادرات را ضمانت بیان کرد و گفت: صندوق ضمانت اگر خواست‌های صادرکنندگان را محقق کند، توسعه خوبی برای صادرات شاهد خواهیم بود.

وی اعتبارسنجی را جمله نیازها برشمرد و گفت: حمایت صادرات محقق نمی‌شود مگر آنکه شرایط عرضه و تقاضا را باهم داشته باشیم و باید موانع فراروی آن برطرف شود.

وی با اظهار اینکه مازندران در ۱۴ محصول رتبه برتر کشور را دارد گفت: در حال حاضر میزان صادرات استان زیر ۴۰۰ میلیون دلار است و نتوانستیم در برخی بازارها از جمله روسیه وارد شویم.

مهاجر، ایجاد شرکت‌های بزرگ و هلدینگ را از نیازها بیان کرد و گفت: یک شرکت بزرگ دو سال قبل ایجاد شده ولی هنوز افتتاح نشده است و باید این موانع برطرف شود.

رئیس اتاق بازرگانی ادامه داد: اگر صندوق ضمانت حمایت جدی از صادرات استان داشته باشد، افق‌های خوب صادراتی را شاهد خواهیم بود.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب